Gå til innhold

Exide Sønnak maxxima vs optima YellowTop

Ranger emnet

Megamann89

Anbefalte innlegg

Mitt oppsett i mondeoen med orginaldynamoen

Maxxima 900 (IKKE DC)

1 stk Phoenix Gold ZX 350

1 stk Rockford Fosgate 301M 4 kanaler

2 stk Kicker ZR-120

DVD-spiller med skjerm

AV-Master

+ diverse annet småpell

funket som bare juling, batteriet er nå ca 10 år gammelt og ble nylig flyttet over i en Trans Am hvor det fortsetter å gjøre jobben sin :)

Med andre ord, i de fleste tilfeller hvor valget står mellom Exide Maxxima og Optima Red Top/Yellow top hadde jeg valgt Maxxima pga pris.

Hvis pris ikke er ett spørsmål så hadde jeg valgt Kinetik HC1400 eller større.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal du ha noe gromt så ta en titt på Apollo A1750 som Thorshov bilrekvesita har på kampanje til 2000,- eller Eltek har til 1950,- hvis du henter det selv. Dette batteriet er noen hakk vassere enn optima og maxxima som er "moped" batterier :evilspide

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt pussig at bl.a db-demobilen til dynabel valgte blue top fremfor apollo, om sistnevnte er så mye bedre... :wonder:

er jo ihvertfall ikke penga det står på der....

jeg står nå på mitt at blue top er veldig bra, og til en knallpris!

Er jo ikke lenge siden de startet å føre Apollo vel? Kanskje de skifter, ikke vet jeg.

BoomBoxx: Det er fordi du er for urban, flytt til landet å bli kunde på felleskjøpet :D De og AK maskiner har ihvertfall solgt Red Top til 1000 kroner et par ganger det siste året. Det er muligens eks mva, er ikke helt sikker.

#1985 Opel Rekord 2.2i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er bare latterlig å diskutere hva som er best av maxxima, og optima. Det er min erfaring. Har bare prøvd exxide selv,men det funker i allefall sinnsykt bra til mine 2x12" "3000w" pioneer. Har et par kompiser som har prøvd begge, og de sa det motsatte av det som står her, dvs at exxide er et hakk over optima. Men,men..

Vinterstylingen er montert.. ;)

Valsing påbegynt. Må få plass til sommerhjula.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt pussig at bl.a db-demobilen til dynabel valgte blue top fremfor apollo, om sistnevnte er så mye bedre... :wonder:

er jo ihvertfall ikke penga det står på der....

jeg står nå på mitt at blue top er veldig bra, og til en knallpris!

vist det er den røde golf 1 db bilen du mener,så er årsaken på att det ble exide,att eieren fikk best tilbud fra exide i tr.heim...det var faktisk optima som sto øverst på ønskelisten.

Cosworth,the search for power.

prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413

Lenke til kommentar
Del på andre sider