Zetec Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Mitt oppsett i mondeoen med orginaldynamoen Maxxima 900 (IKKE DC) 1 stk Phoenix Gold ZX 350 1 stk Rockford Fosgate 301M 4 kanaler 2 stk Kicker ZR-120 DVD-spiller med skjerm AV-Master + diverse annet småpell funket som bare juling, batteriet er nå ca 10 år gammelt og ble nylig flyttet over i en Trans Am hvor det fortsetter å gjøre jobben sin :) Med andre ord, i de fleste tilfeller hvor valget står mellom Exide Maxxima og Optima Red Top/Yellow top hadde jeg valgt Maxxima pga pris. Hvis pris ikke er ett spørsmål så hadde jeg valgt Kinetik HC1400 eller større. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Hva er prisen på Maxxima da? Red top går for 1000 lappen rett som det er på tilbud rundt om. Yellow top betalte jeg 1400 for. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 jeg havner trolig på 16-1800 for blue top, men litt usikker da prisen avhenger stort av størrelsen på partiet som blir kjøpt inn...usikker på hva disse faktisk ligger til rundt om?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smalltowngangster Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 rundt 2lapper for bluetop rundt omkring. Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Jeg har hvertfall handlet maxxima for 1000kr uten noen spesielle avtaler osv. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Jeg har hvertfall handlet maxxima for 1000kr uten noen spesielle avtaler osv. så flott da! type og hvor? eller er det hemmelig ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Skal du ha noe gromt så ta en titt på Apollo A1750 som Thorshov bilrekvesita har på kampanje til 2000,- eller Eltek har til 1950,- hvis du henter det selv. Dette batteriet er noen hakk vassere enn optima og maxxima som er "moped" batterier :evilspide Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suicide666 Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 men er et apollo batteri bedre enn 2 maxxima da? med tanke på at du får 2 til prisen av et apollo? Siter Audi A4 Avant 99mod - Pioneer AVH-3100DVD - Dynabel 1.850 - RE SX 10D4 x2 - Elemental Designs niNe.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Det tviler jeg på, men om det er i nærheten vinner det jo lett pga vekt. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 litt pussig at bl.a db-demobilen til dynabel valgte blue top fremfor apollo, om sistnevnte er så mye bedre... :wonder: er jo ihvertfall ikke penga det står på der.... jeg står nå på mitt at blue top er veldig bra, og til en knallpris! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Det KAN være tilfeldigheter, lagerbeholdning osv... Tilfeldigheter har forårsaket mye rare valg. :) Neida, jeg er Optimafan. Om jeg finner til rundt tusenlappen kjøper jeg lett, men har ikke funnet dem til under 2k engang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 litt pussig at bl.a db-demobilen til dynabel valgte blue top fremfor apollo, om sistnevnte er så mye bedre... :wonder:er jo ihvertfall ikke penga det står på der.... jeg står nå på mitt at blue top er veldig bra, og til en knallpris! Er jo ikke lenge siden de startet å føre Apollo vel? Kanskje de skifter, ikke vet jeg. BoomBoxx: Det er fordi du er for urban, flytt til landet å bli kunde på felleskjøpet :D De og AK maskiner har ihvertfall solgt Red Top til 1000 kroner et par ganger det siste året. Det er muligens eks mva, er ikke helt sikker. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aliennn Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Tror det er bare latterlig å diskutere hva som er best av maxxima, og optima. Det er min erfaring. Har bare prøvd exxide selv,men det funker i allefall sinnsykt bra til mine 2x12" "3000w" pioneer. Har et par kompiser som har prøvd begge, og de sa det motsatte av det som står her, dvs at exxide er et hakk over optima. Men,men.. Siter Vinterstylingen er montert.. ;) Valsing påbegynt. Må få plass til sommerhjula.. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 det er ingen diskusjon på hvem av de 2 er best... optima er ikke bare dyrere men også bedre og det gjenspeiler seg på prisen...har til gode å se at "billigst er best"...særlig på batteri siden. Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 litt pussig at bl.a db-demobilen til dynabel valgte blue top fremfor apollo, om sistnevnte er så mye bedre... :wonder:er jo ihvertfall ikke penga det står på der.... jeg står nå på mitt at blue top er veldig bra, og til en knallpris! vist det er den røde golf 1 db bilen du mener,så er årsaken på att det ble exide,att eieren fikk best tilbud fra exide i tr.heim...det var faktisk optima som sto øverst på ønskelisten. Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg