melluh Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 vist det er den røde golf 1 db bilen du mener,så er årsaken på att det ble exide,att eieren fikk best tilbud fra exide i tr.heim...det var faktisk optima som sto øverst på ønskelisten. jaha, synd å måtte bruke dårlige batterier pga pris :p neida, bare tuller... jeg har hørt noe annet...men det spiller forsåvidt ingen rolle! de av dere som mener det ene eller andre er best - bruk det, folk som ikke blir overbevist i trua blir aldri fornøyd. ;) resten av dere dødelige (tør jeg anslå 80-90%) som ikke har god nok dynamo, og kanskje ikke optimalt oppsett ellers, tror nok samtlige vil bli mest fornøyd med det rimeligste batteriet (av de nevnte) da forskjellene er små, og alle batteriene er gode. selvom da noen er bedre enn andre..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 mulig du har hørt noe annet,men har rimelig sikker informasjon på området,har drevet butikk sammens med eieren av golfen i maaange år,og er i daglig kontakt,+ att vi nesten er naboer;) pris er altid litt avgjørende desverre,han bruker 13 eller 14 stk batterier,da tar det fort litt av vist man skal betale 2 lapper pr.batteri. ellers er jeg enig med det du sier,bruk hva du mener er best selv,lydmessig så tror jeg det er ingen som hører forskjell på batterier,det man merker det på,er levetiden. Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 mulig du har hørt noe annet,men har rimelig sikker informasjon på området,har drevet butikk sammens med eieren av golfen i maaange år,og er i daglig kontakt,+ att vi nesten er naboer;) pris er altid litt avgjørende desverre,han bruker 13 eller 14 stk batterier,da tar det fort litt av vist man skal betale 2 lapper pr.batteri. ellers er jeg enig med det du sier,bruk hva du mener er best selv,lydmessig så tror jeg det er ingen som hører forskjell på batterier,det man merker det på,er levetiden. jeg har bare "sladder" fra eltek så hva vet vel jeg...det morsomme da er jo at kan han bruke maxxima, kan ihvertfall jeg! heh... og jommen tror jeg ikke det er mange andre som kommer til å bli meeeeget fornøyd også...vi får se om noen år om jeg må spise hatten min! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Megamann89 Skrevet April 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Hei. Åpner tråden igjen. Kjøpte meg et maxxima 900 DC. Var veldig fornøyd med dette. Men var uheldig å vraket bilen dette satt i,Dette førte til at bateriet fikk en liten "sprekk" på nederst på ene siden, prøvde bateriet og det fungerte utmerket. Trur dere bateriet har tatt noe skade av dette ? Tenkte å bytte ut bateriet i bilen min. Det er en skoda octavia. org sitter det et bat på 74 Ah. Men tenkte jeg skulle bytte til DC bateriet jeg har.DC bat er bare på 50 ah. Blir ikke dette litt lite ? Forslag til batt jeg kan bruke. Har lyst på Gele pateri pga utlading, og stereo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Megamann89 Skrevet April 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Megamann89 Skrevet April 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Hei. Åpner tråden igjen. Kjøpte meg et maxxima 900 DC. Var veldig fornøyd med dette. Men var uheldig å vraket bilen dette satt i,Dette førte til at bateriet fikk en liten "sprekk" på nederst på ene siden, prøvde bateriet og det fungerte utmerket. Trur dere bateriet har tatt noe skade av dette ? Tenkte å bytte ut bateriet i bilen min. Det er en skoda octavia. org sitter det et bat på 74 Ah. Men tenkte jeg skulle bytte til DC bateriet jeg har.DC bat er bare på 50 ah. Blir ikke dette litt lite ? Forslag til batt jeg kan bruke. Har lyst på Gele pateri pga utlading, og stereo. Noen som vet ? Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg