Gå til innhold

Halve Oslo sentrum sperra av, hva er dette for noe tøv?

Ranger emnet

Ideal

Er det riktig av kommunistjævlene å sperre av halve hovedstadens gater?  

45 stemmer

1. 1. Er det riktig av kommunistjævlene å sperre av halve hovedstadens gater?

• Nei, de finner på nok tøv fra før av
      24
    • Ja, vi trenger flere hjerneskadde tiltak som dette
      15
    • Vet ikke, ikke interessert
      8

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt om du skulle frem til at det egentlig er ganske fantastisk, men her ute går det buss sånn rundt annenhver dag, på det tidspunktet sjåførene selv har lyst til å komme, så det er et rent lykketreff om man står på bussholdeplassen og blir plukka opp av buss :)

Poenget er at kollektivtrafikken er betraktelig bedre i Oslo enn noe annet sted i Norge. :P

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har fått med seg noen rykter om at E6 mellom oslo sentrum og gardermoen skulle i morgen være stengt mellom kl 15 og 20?

Det er jo helt sinnssykt. Beslutningstakerne i denne sammenhengen må jo være rusa.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte gjennom sentrum for en time siden, og da var det politibiler både her og der (les: overalt) og væpna uniformerte vakter ved Vaterlandstunnelen. Tydelig at Oslo er very important for tida.

Kunne tenkt meg en sånn svart "G-10" kommandovan, igrunn! :cool:

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tider som dette er jeg (delvis) glad jeg bor i Tromsø. Vi har en salig blanding av forkjørsveier, plutselige høyrekryss, en veistandard lik en krøttersti, X antall gater sperra for vanlig trafikk, lyskryss som trigger som de selv føler for og i rushtida står biler og busser ved bruhodet som sild i tønne, men noen direkte lockdown av sentrum har jeg enda aldri vært borti. Spar oss for OL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tider som dette er jeg (delvis) glad jeg bor i Tromsø. Vi har en salig blanding av forkjørsveier, plutselige høyrekryss, en veistandard lik en krøttersti, X antall gater sperra for vanlig trafikk, lyskryss som trigger som de selv føler for og i rushtida står biler og busser ved bruhodet som sild i tønne, men noen direkte lockdown av sentrum har jeg enda aldri vært borti. Spar oss for OL!

uff sier det samme for trondheim.. spar oss for OL, blir ikke levandes i den byen da.

Et hav av felger og dekk til gode priser:

Tempe Dekkservice A/S (Trondheim) http://www.tempedekk.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider