Gå til innhold

Pris på 945?

Ranger emnet

Jobbe

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg tenkte å selge min 945 for å kjøpte en lik,men med FT motoren.Det jeg lurer på er hva den egentli er verd?

Det er en 91modell,har gått 270 blank å har ikke hatt noe problemer med den siden jeg kjøpte den sent i juli 2006.Eneste jeg har gjort er å bytte Lamda sonden da den fjuska litt nå å da.

Bilen er senka,40-40.Gåene dempere bak,men de skal byttes ut med nye orginale Volvo dempere.Vinter og sommerdekk følger med.Kan følge med Eiker E1 felger (Polaris kopien) med dekk.Rakrør fra katalysator med DTM stuss.Lakken er ikke 100% strøken men nesten.Tenkte på å lakke opp panseret.Ellers er bilen strøken såvidt jeg vet.Er også takluke på den :D

Så,ca pris på den?

1xStroker 15" (+BF7501)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fk og ft er samma motoren, eneste forskjellen er fjøra i wg. koster 500,-.

hvis du ikke får mer for 945 din nedi der får du ta deg en tur til lillehammer, her sa verkstedmesteren hos billia at jeg burde få 80-90 k for min 95 mod med nærmere 300 på måleren. han ser jo ok ut og har delskinn, men jeg synes det var noe høyt. er turbo også da...

biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88)

biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fk og ft er samma motoren, eneste forskjellen er fjøra i wg. koster 500,-.

hvis du ikke får mer for 945 din nedi der får du ta deg en tur til lillehammer, her sa verkstedmesteren hos billia at jeg burde få 80-90 k for min 95 mod med nærmere 300 på måleren. han ser jo ok ut og har delskinn, men jeg synes det var noe høyt. er turbo også da...

Hørtes litt vel mye ut syntes nå jeg,hehe =) Veit av en 96 eller var det 97(?) 945 til salgs for 100k,Turbo og full pakke.Men den var såvidt bekka over 100 000km da..Ikke innkjørt engang nesten :P

1xStroker 15" (+BF7501)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var bare en pris de tok sånn ca ut av hue, ga ikke mer enn 27k for denne med en liten bakskjermskade som jeg fiksa ved å bytte medfølgende bakskjerm samt bytte av et fjørbein og felg foran :) så etparogtredvetusen har den vel kosta meg :)

var også montert gik-turbo (0,7 bar), 3" jt eksos hele veien (1 potte), gik chip og K&N filter fr jeg fikk den :) + senkesett da seff...

Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider