Gå til innhold

Singleframe grill til 2004 a3??

Ranger emnet

hc_TK

Anbefalte innlegg

Er det noen merker som lager eller er det mulig å endre min 2004 a3 (før facelift) til å få singleframe frontfanger uten at det ser jalla ut? Går det feks å skifte panser og grill fra nyere a3'er uten å modifisere? Det er et must at grillen passer til panseret.

Har sett masse singleframe frontfangere, men de passer ikke til panseret, og syntes ikke det ser veldig bra ut..

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Du må enten lime på forlenger på panser eller bytte panser. Sjekk utenlndske nettbutikker, har sett det flere steder når jeg har tittet etter audi ting ;)

Husker du hvor du har sett det? Jeg har sett litt rundt om kring jeg og, men har ikke sett noe som ser fornuftig ut enda.

Men faclift panseret fungerer på en 2004mod? hvor dyrt kan vel et panser være?? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
Beklager, tror kanskje jeg har linkene liggende på pc hjemme, er på jobb nå. To nettbutikker i england har det, fant en på tysk, og en i usa! De har forresten alt annet også fra replacement turboer til bremser, til styling, til elektrisk.. og bra priser

Fant du de sidene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stor er forskjellen på 2004modellen, facelift modellen og sportback?

Jeg ser nå bort fra designet og lengden på sportback da, for det er jo en selvfølge!

Den feteste styling settet til den nye a3'en er oettinger sitt sett til sportback. Det jeg da tenker er, hvordan vil det bli hvis jeg får tak i et nytt sportback-panser. Vil det passe på min bil, og vil da frontfangeren og bakfangeren passe rett på min bil?

Er det noen som vet noe om dette?

4067.jpeg

4135.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider