EliteCorrado Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Jeg sliter litt med kaldstarten på folkevogna mi. Som sagt er det en G60 PG motor fra 91. Når jeg starter opp, så må jeg holde gassen på 2000rpm i 10 sekunder før jeg kan slippe den. Da er alt rimelig normalt. Ikke at de 10 sekundene spiller så stor rolle for meg i utgangspunktet.. Jeg tenker å sette på en fjernstarter, og da blir det vanskelig å holde den igang. Kan det være kaldstartventilen? eller bensintrykket? Nevner også at uten å gasse på i forkant, så lyser ladelampa konstant før jeg gasser litt.. Vet noen om det går an å ta ut feilkoder på denne motoren? Jeg har prøvd, men jeg tar sikringene hele tiden, så jeg har gitt opp. Noen som vet framgangsmåter og triks..? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg