Phantom Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Etter et par år med Fiat Coupe 16vT var det på tide å bytte bil... Var lenge innstillt på Cab (Z3, Barchetta, Mr2 osv) men falt til slutt for en Mini Mini Cooper, Skinn, Klima, Org. navi i spilleren, osv osv.. Bilen er i meget så god stand, eneste er jeg lurer litt på er servoen siden den lager en høvelig høy lyd.. Bilen var på Service og Eukontroll i dag og ingenting ble bemerket. Hentet bilen i dag så er en Happy dag :) Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Gratulerer med utrolig fet bil! :) Den høye lyden fra servoen er fordi det er elektrisk servo;) Blir mobba litt for det her omkring fordi det høres nesten ut som en radiostyrt bil. http://www.norskminiforum.com Ingrid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Takker Jepp, fant ut det med servoen samme dag, litt rart i begynnelsen, men man blir vant til det. Henger primært ut på mini2.com for tiden pga ufattelig stort og kunnskapsrikt forum :) Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Jeg vet, det er bra forum! Men jo fler det kommer til det norske, jo bedre vil det bli:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Pen mini! Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Takker så meget, holder på med litt bilstereostyr for tiden, men tror jeg bestiller en Bluefin iløpet av neste uke Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Hvor store felger sitter det på den? 17 eller 18"? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kompressor Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Gratulerer med morsom bil! Har akkurat kjøpt meg Cooper S jeg også :-) Siter Mini Cooper S (170hk) - 2005 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kompressor Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Hvor store felger sitter det på den? 17 eller 18"? :) Ser ut som det sitter 18 på den. For min del synes jeg det er mer enn nok med 17. Sporer jo vanvittig allerede med 17, hehe. Så du holder til på 1353, Ingrid? Jeg holder til på 1356. Ikke langt unna :-) Siter Mini Cooper S (170hk) - 2005 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 jasså?:) Da har jeg sikkert sett minien din en gang?:P Jeg vinker stort sett til alle minier, utenom de sure blondinene i sølv cooper:P Jeg har 18" på min, og det sporer faktisk overraskende lite! Han gjort det et par ganger bare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivers1 Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Det er jo ikke bare størrelsen på hjula som gjør om det sporer eller ikke. Hjulvinkler, dekkmerke, innpresset på felgene er ting som har enda mer å si, særlig på en relativt lett bil. Siter 2004 BMW 320dA M-sport Special edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg