2mMy Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 idag var jeg så heldig at jeg spotta en svart Audi R8 utafor hotel klubben idag! br regga! noen fler som så den? stod utafor der litt før 14! og forrige uke en chrysler 300c limo, hvit og rulla vel på 22" krom! noen fler som har sett disse bilene? Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet April 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergman Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Jeg så også R8'n idag :D grom bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Den gikk jeg glipp av men så en Chysler crosfire på oversiden av klubben Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 Denne kom bak meg på Kilen, da jeg var på vei hjem fra jobb litt over kl 21. Så med engang at dette var noe gromt, helt syke lys på den bilen, leds osv. Dro på litt ved Presterødkrysset og den kom jaggu kjapt etter :) Forsvant videre mot Åsgårdstrand.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cooorsaen Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Så den jeg vettu.. Men fikk bare tatt bilde når jeg kjørte forbi selv:( Siter Ønsker meg en ny bil jeg (a) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 hiver opp ett par ting jeg klarte å knipse i tbg jeg å som jeg ikke veit hvem som eier.. Noen av dere gjør kanskje?? Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Den S4'n møtte jeg ved Olsrød her om dagen..pen Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Steike den siste A4'n var pen! Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Også spotta jeg jo han "gode" gamle Hegreberg ved stasjonen seff med mobilen i ØRET!!! :driving Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 så det var sivilen med en gang bak der gitt, er ikke han Odd en grei kar ? Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Også spotta jeg jo han "gode" gamle Hegreberg ved stasjonen seff med mobilen i ØRET!!! :driving Hva skjedde her a per!?!?!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeMmiN Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 DÆVEN STEIKE! Er 313 jo! Kongekjerre,hirrhirr... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Hva skjedde her a per!?!?!:) Det regnestykket veit du vel!! Odd+Skyline+prøveskilter+mye lyd... Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasseleeten Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Ble kjørt forbi mens jeg øvelseskjørte av en svart supra på bispeveien nå akkurat XD Den ble visst stoppa i kontroll rett etter =P Noen her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg