Jacooobs'n Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 litt begrenset med lyd vel? hørte han slet med rett tenning over 3-4k rpm. Skal til skien i kveld å hente min som IKKE er stjelt! :) Skjer noe i Tbg i påsken eller? Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 spotta en syyk 306 natt til idag. med alu vinge på taket. montert feil vei. triball på siden, masse gatebil klistremerker osv... Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henkez Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 hiver opp ett par ting jeg klarte å knipse i tbg jeg å som jeg ikke veit hvem som eier.. Noen av dere gjør kanskje?? En venn av broren min, har en Bentley Continental...er ikke sikker på hvem det er da... Han går på Nøtterøy VGS Siter :LEXUS LS400 95': :Austin Healey MK3 65': Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 spotta en syyk 306 natt til idag. med alu vinge på taket. montert feil vei. triball på siden, masse gatebil klistremerker osv... Haha, den har jeg og sett, jeg kasta nesten opp i bilen!! FYSJ!!! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 den donald bilen er eller annen am-car clubb sin, eller var hvertfall. jeg som har tatt det bildet der og det er lenge siden. den svarte S4'n er det en kar godt opp i åra som kjører, og han kjører altfor pent i forhold til hva han har. Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 den donald bilen er eller annen am-car clubb sin' date=' eller var hvertfall. jeg som har tatt det bildet der og det er lenge siden.den svarte S4'n er det en kar godt opp i åra som kjører, og han kjører altfor pent i forhold til hva han har.[/quote'] Det var et medlem av Amcar (som klubben faktisk heter) som bygde 313 på 90tallet. Men det var del aldri klubben som eide den mener jeg å huske. Den var til salgs for et par tre år tilbake også. Er vist bygd på noe suzuki eller daihatsu understell. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Sett en Sportquattro eller hva den nå heter 2 ganger på Føynland. Sort med klistremerker, SYKT fet bil! Neger`n mener det er gamle til Leif... (?) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 S1 - gamle til gatebil Leif. Jan Erik Loland som har kjøpt den. var å kjørte drag med den i Skien natt til 1. mai. Er regga også den bilen! :) Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Denne kom plutselig rullende inn på bensinstasjonen i Tjøme sentrum idag formiddag: Jan Hansen ja, den bilen er tøff den! Han er kunde på jobben.. Det der er babyen hans! Rimelig tøff.. Han har laget seg et eget opplegg for polering av felgene..bla! da er du gæren da:D Siter 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomtom Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Jan Hansen ja, den bilen er tøff den! Han er kunde på jobben.. Det der er babyen hans! Rimelig tøff.. Han har laget seg et eget opplegg for polering av felgene..bla! da er du gæren da:D tenk deg hvor mye jobb det er med resten av monsteret da:P han bytta eksosrør fordi de ikke bråka nok ;D kan det stemme at jeg spotta bimmern din på st. olav i stad? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 tenk deg hvor mye jobb det er med resten av monsteret da:P han bytta eksosrør fordi de ikke bråka nok ;D kan det stemme at jeg spotta bimmern din på st. olav i stad? Det kan hende? Når var dette..? Jeg jobber nedi byen nå, så jobber i gamle NSB garasjen, som nå Timekspressen bruker.. Da er det nok mulig du har spotta meg om det er i nærheten der? ;) hehe.. Men lyden i bilen til Jan Hansen er brutalt tøff! Hører det er størrelse på ting! Siter 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 S1 - gamle til gatebil Leif. Jan Erik Loland som har kjøpt den. var å kjørte drag med den i Skien natt til 1. mai. Er regga også den bilen! :) S1 ere vel neppe,Sportquattro er vel d rette ordet;) Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 ok takk for rettelsen! Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Så akkurat en rød GT40 med hvite striper på Føynland, noen som vet noe?? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Så akkurat en rød GT40 med hvite striper på Føynland, noen som vet noe?? Fikk akkurat en mld av en kompis, stod visst hos naboen hans på Teie. Var en eldre mann som kjørte visst.. Siter 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg