xcuze Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Er ikke Atle sin da? securitas kar..... Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Han hadde gamle typen han...solgt den. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Er ikke Atle sin da? securitas kar..... Har ikke truffet noen med det navnet i securitas vestfold. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Noen som fikk med seg den mørk grønne vw scirocco med rieger GTO utbyggere og bordbet a felger i Tønsberg her om dagen ? Så den sto på parkeringen ved mcdonalds rundt 18.30 tiden på torsdag eller fredag. Fikk ikke tatt bilder, men den så slik ut bare i grønn: Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenRawr Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Har gått en grønn Scirocco her i noen uker nå, men vet ikke om det er samme. Siter Peugeot 406 2.0 Volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Er samme Sciroccoen som jeg har skrevet om lenger bak i denne tråden. Sist jeg så den sto den på bukk og skulle ha GTI motor. Edit: Sorry, huska feil...hadde visst egen tråd den ;) http://www.bilforumet.no/carspotting/152574-bredda-scirocco-t-nsberg.html Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Er samme Sciroccoen som jeg har skrevet om lenger bak i denne tråden. Sist jeg så den sto den på bukk og skulle ha GTI motor. Edit: Sorry, huska feil...hadde visst egen tråd den ;) http://www.bilforumet.no/carspotting/152574-bredda-scirocco-t-nsberg.html Jupp det var denne, bortsett fra at den nå hadde Borbet A felger med god kant. Trolig 9X16 felger med lavprofildekk. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 ikke akkurat spotting, men noen som vet hvem dette er? hu sier hu har kjørt fra Nøtterøy hvertfal.... http://www.gatebil.no/include/gatebiltv.php?vid=83 Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Aldri hørt noen M5 her omkring med bur iaf.... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Candy Core Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 ikke mye jenter/damer som kjører på bane me en unge på 6år som er sønnen heller fra nøtterøy da.. Siter GirlsGoFast Chick ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Hvit 04' Honda Civic Si (kun to regga i Norge, samt den eneste EP3 i Norge som er hvit) Sort 93' Honda Del Sol vti - *Solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 er vel ikke akkurat et flust av E39 M5 i det store og hele.. gleder meg til og se fortsettelsen og kjøringa.. Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Candy Core Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 Mener å huske at den lå for ca. 400 000,- på finn.no... Så det kan stemme det. Tror ikke forsikringa røyk fordi han var så heldig å fikk igjen bilen etter ulykken en liten stund før han måtte levere den, så han hadde mulighet til å få ut delene(Tror jeg) Her er noen bilder av bilen før den blei vraka: Den var sinnsykt fin! fikk heldigvis spotta den en uke før han kræsja:) Svimmel el!!400,000tusen!! Prøv med 250, hvertfall det den lå til på 200sx ogn Siter GirlsGoFast Chick ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Hvit 04' Honda Civic Si (kun to regga i Norge, samt den eneste EP3 i Norge som er hvit) Sort 93' Honda Del Sol vti - *Solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprøøbilgutt Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 Noen som fikk med seg den mørk grønne vw scirocco med rieger GTO utbyggere og bordbet a felger i Tønsberg her om dagen ?Så den sto på parkeringen ved mcdonalds rundt 18.30 tiden på torsdag eller fredag. Fikk ikke tatt bilder, men den så slik ut bare i grønn: Stemmer det. Er tilsalgs på nettet :) Siter - Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT - Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt - Audi A4 1.8 - VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Lite nytt her i det siste ser jeg....noen som vet hvem på Husvik/Råel det er som kjører en sølv Volvo v70 med xenon i alle lyktene? Sota ruter og ledlykter bak iaf.. Har nylig flytta til Råel og den råner stadig vekk forbi her...i en viss fart :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Jeg har vaffal møtt min overmann, en som har laget mer kaos enn meg i mammutkrysset ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg