tomtom Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Lite nytt her i det siste ser jeg....noen som vet hvem på Husvik/Råel det er som kjører en sølv Volvo v70 med xenon i alle lyktene? Sota ruter og ledlykter bak iaf..Har nylig flytta til Råel og den råner stadig vekk forbi her...i en viss fart :) Har sett den jeg og. er tydelighvis en kamerat av han med v70 r awd, siden de råner mye sammen! Jeg har vaffal møtt min overmann, en som har laget mer kaos enn meg i mammutkrysset ;) HAHA! :P noen som veit hvem som har kjørt i den boksen a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 HAHA! :P noen som veit hvem som har kjørt i den boksen a? Ja :P Men for hans egen del skal jeg ikke avsløre det siden jeg ikke kjenner han så godt (kanskje han er slem? :D ) Han sier han kjørte på grønt, Politiet sier han kjørte på rødt... jeg tipper gult :P Krysset er oppe og går igjen mandag etter kl 10.00. Testing pågår i helga ;) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 Audifolk vettu...kan ikke kjøre bil..hehe Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 Har sett den jeg og. er tydelighvis en kamerat av han med v70 r awd, siden de råner mye sammen! Mener du han med den gullfarga stasjonsvogna? En ting har de gutta ikke skjønt, en må ha linselykter skal man ha ettermontert xenon 8000K ! :) Blender ikke reint lite nå da...:batman: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford rægger Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 Lite nytt her i det siste ser jeg....noen som vet hvem på Husvik/Råel det er som kjører en sølv Volvo v70 med xenon i alle lyktene? Sota ruter og ledlykter bak iaf..Har nylig flytta til Råel og den råner stadig vekk forbi her...i en viss fart :) er du sikker på att det er leds bak på den? høres veldig ut som en god kammerat av meg, men han har xenon i alle lyktene foran, sota ruter hele veien kjører med 19" R felger på sommeren og "blå" skilt lys men ikke no ledd baklys, og han bor rett ved nes:P på husvik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomtom Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 Mener du han med den gullfarga stasjonsvogna? En ting har de gutta ikke skjønt, en må ha linselykter skal man ha ettermontert xenon 8000K ! :) Blender ikke reint lite nå da...:batman: jepp, de folka der ;) og jeg veit hva du mener :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 er du sikker på att det er leds bak på den? høres veldig ut som en god kammerat av meg, men han har xenon i alle lyktene foran, sota ruter hele veien kjører med 19" R felger på sommeren og "blå" skilt lys men ikke no ledd baklys, og han bor rett ved nes:P på husvik Jepp, det er nok han da ja.. Stemmer, blåaktige skiltlys... har de sånt på Biltema? Mulig jeg blanda de to volvoene da..han ene har LED iaf :) Kule biler igrunn. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford rægger Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Jepp, det er nok han da ja.. Stemmer, blåaktige skiltlys... har de sånt på Biltema? Mulig jeg blanda de to volvoene da..han ene har LED iaf :) Kule biler igrunn. ja den "gull" farga v70R`n har led baklamper;) han med den sølv farga v70 jobber på biltema hehe er ikke siker på hvor han har kjøpt de lysa men har sikkert det på tema de har jo det meste;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Hvilken V70R har led baklamper? Joakim hadde det ikke, på sin safran R fwd. Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford rægger Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Hvilken V70R har led baklamper?Joakim hadde det ikke, på sin safran R fwd. nei men det er ike bare den i tbg distrikte vettu;) romøren har en med led baklamper:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Blander dere med "Realcar"baklampene eller? Disse er ikke led Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford rægger Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Blander dere med "Realcar"baklampene eller? Disse er ikke led er ikke helt sikker men det ser ut som leds men er ikke sikkert det er det da:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Hvis det ikke er LED, hva er det da? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian88 Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 jeg kjører en sølv v70, vet ikke om det er min dere tenker på Siter Volvo V70'N 2,0T 01 mod "sølv" (x)Audi A4 1,9 TDI 96 mod "sort" (x)Ford Sierra 2,0 91 mod "hvit" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Kan godt være den ja..Kan jo stemme med hvor jeg møter denne bilen, du bor vel ved den glass-mester låven ca? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg