Magnalf Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Trodde dere snakka om gamle V70 jeg. Realcarlyktene man får til dem og 850 er ikke LED, men vanlige glødepærer med stripeformet glass. Men hvis dere snakker om V70N som på bildet over har ikke jeg noe kunnskap om hva slags lykter det kan være, har aldri sett eller hørt om aftermarket diodebaklykter til de, men mulig det har gått meg hus forbi..? Eneste LED man finner på V70N-lykter originalt er det røde markeringslyset nederst på kanten på baklampa på 05-modeller og oppover. De lyktene er også klare i glasset i forhold til de eldre, men fortsatt bare glødepærer PS: Bilen på bildet har de gamle lyktene, som hadde refleks istedet for LED på siden. Mulig rillene i de gamle lykteglassene kan se litt LED ut (for uerfarne øyer? :P) Hehe :) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian88 Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Kan godt være den ja..Kan jo stemme med hvor jeg møter denne bilen, du bor vel ved den glass-mester låven ca? nope, bor ved nes. det finnes ikke diodelykter til værken volvo v70 eller v70n jeg har sett bilde av en med diodelykter med disse hadde han laget selv, tysk bil eller noe. Siter Volvo V70'N 2,0T 01 mod "sølv" (x)Audi A4 1,9 TDI 96 mod "sort" (x)Ford Sierra 2,0 91 mod "hvit" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford rægger Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Hvis det ikke er LED, hva er det da? nei jeg vet ikke jeg egentlig trudde det var leds men jeje:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 noen som veit hvem som har kjørt i den boksen a? Ja desverre..... :( Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Var ikke deg vel...? Isåfall må vi danne en klubb. Så en rally 240 på henger igjennom byen i går, noen som vet noe om den? Var grå tror jeg med veltebur.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 nei, jeg slipper og kræsje jeg :) Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 For de som ikke har sett det, det står en McLaren SLR helt nedsnødd utafor hotellet i byen :p Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 For de som ikke har sett det, det står en McLaren SLR helt nedsnødd utafor hotellet i byen :p Da snakker vi heftig farkost på vinterdekk.. :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Er ikke skilter på den, sto på utstilling bare.. Tok et bilde, men det ble slettet igjen tror jeg :s Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford rægger Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Er ikke skilter på den, sto på utstilling bare..Tok et bilde, men det ble slettet igjen tror jeg :s var en sånn på jobben min i dag:P den sto inni en lokka henger da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford rægger Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 nå ble det døtt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Tønsberg by winther er ikke akkurat las vegas heller men.. Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 spottet dette på youtube... hehe.. er verdt en titt :) Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 spottet dette på youtube... hehe.. En kjedelig mobilvideo… Kan ikke si jeg hoppet i taket. Og var ihvertfall ikke verdt en titt… Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford rægger Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 spottet dette på youtube... hehe.. er verdt en titt :) hehe det er en kompis av meg som filma det hehe, den dagen var det 2 politi biler der får og hjelpe dem tihi trur de følte seg ganske domme, og de angra sikkert på att de sto på døyne og fylte feil og :yodude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg