destroyy Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Tror jeg spotta den igår jeg også.... med rød stripe på felgen? ganke pen Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 er en e46 saloon jeg så i alle fall Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Philip520 Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 Tror jeg spotta den igår jeg også.... med rød stripe på felgen? ganke pen E90'n har rød stripe på felgen ja:) EKS her på forumet sin. Siter - 1989 BMW 520 - 1986 Audi 100 2.3 - 1982 Datzun Bluebird 1.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 så forresten den røde octavia stv'n på vinterdekk/orginal dim på Esso kanalen her en morgen. Kanskje han var på vei til teknisk hehe? Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZZTopp Skrevet September 19, 2009 Rapporter Share Skrevet September 19, 2009 SÅ to som kjørte om kapp på bispevegen mot Tønsberg i en sinnsyk fart,(Fredag ) skikkelig dustekjøring, hadde jeg mått bremse så hadde begge bilene gått rett i ræva på meg.Volvo stv (grønn ) Dro forbi selv om det kom bil i møte.. Tok bildet av den ene bilen. Volvoen Kappkjørte med en matt sort Audi Cupe.Iriterer meg når de setter andres liv i fare sånn. Siter 57 Belvedere (Christine)Solgt 70 Dodge charger Solgt http://WWW.mb190klubb.com http://www.svensenfoto.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Mye pent i tønsberg.... Bil som hadde skrivd med gaffa i bakruta "SMil du er på ryggekamera" .... Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet September 23, 2009 Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 En Sprinter utover Nøtterøy ved Teie veidele igår i 16 tida. Svart med svarte ruter helt frem, kjøleagregat på taket, grønne skilt....... med sirene og blålys!! Hva f... var det? Veit det var en sivilbil for alle de som skulle til å kommentere det men er vel ikke akkurat UP som bruker denne? Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 23, 2009 Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 Delta...Beredskapstroppen Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet September 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 En Sprinter utover Nøtterøy ved Teie veidele igår i 16 tida.Svart med svarte ruter helt frem' date=' kjøleagregat på taket, grønne skilt....... med sirene og blålys!! Hva f... var det? Veit det var en sivilbil for alle de som skulle til å kommentere det men er vel ikke akkurat UP som bruker denne?[/quote'] Så du var ute å lufte nye bilen din i går og =) Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet September 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 så en hvit e46 sedan i byen istad' date=' var den bare på besøk eller noen her som har handlet?Var jææævlig fin og ren.. Vil gjerne se ett par bilder til av den..[/quote'] spotta en hvit e46 med rieger styling her i forrige uke, oppe påp bårkåker.. så ikke så værst ut nei =) Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenRawr Skrevet September 23, 2009 Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 Mye pent i tønsberg.... Bil som hadde skrivd med gaffa i bakruta "SMil du er på ryggekamera" .... heihei, det er for at jeg skal få fart på meg for og få sotet bakruta, men det går tregt uansett, da jeg er lei av bilen :P Siter Peugeot 406 2.0 Volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 spotta en hvit e46 med rieger styling her i forrige uke, oppe påp bårkåker.. så ikke så værst ut nei =) ja det er den samme som jeg har sett noen ganger.. Den er igrunn veldig pen :o) Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 En Sprinter utover Nøtterøy ved Teie veidele igår i 16 tida.Svart med svarte ruter helt frem' date=' kjøleagregat på taket, grønne skilt....... med sirene og blålys!! Hva f... var det? Veit det var en sivilbil for alle de som skulle til å kommentere det men er vel ikke akkurat UP som bruker denne?[/quote'] EOD gutta til forsvaret som skulle på til mågerø ? Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klemmetsmo Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 EOD gutta til forsvaret som skulle på til mågerø ? Det kan være det. Men typiske styrker som har sånn bil. Møtte 2 stk på ørlandet når jeg var der. Det var Chevy eller noe. Med svær v8. Men det kan være som sagt: Delta, Mjk,Spesial Jegere til forsvaret. Spesialjegerne til forsvaret som var på Ørlandet. De kom når kongen skulle komme på besøk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 Mange muligheter sikkert men var i alle fall uvanlig for mine øyne.. Har jo sett G-wagens og andre typiske "gangster"biler med blålys på veien før.. Spesiellt i Oslo Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg