zachariassen Skrevet Januar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2010 frisk konebil:P Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 Konebilen til J.E.L. Står mye fett i garasjen hans..Orginal M5 orginalt fra Frankrike' date=' gått på prøveskilt i Tønsberg en stund før den fikk LJ skilt for ett par år siden[/quote'] Er det ikke han Loland som har den F40'n også? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet Februar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 Er det ikke han Loland som har den F40'n også? Stemmer det.. Samt noe Boss Hoss og annet snacks :o) Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet Februar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2010 Porsche Panamera Turbo LJ37xxx med Porsche Center Oslo skiltplate ned mot nedre råel... Tok ett bilde men veit ikke hvor det ble av.. Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2010 Jaså... Abrahamsen som har kjøpt tro? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet Mars 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2010 Jaså... Abrahamsen som har kjøpt tro? nja så den på Teie igår og det var i alle fall ikke han som kjørte den..:pray Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 27, 2010 Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 Så den Panameraen istad jeg og..møtte den opp Kilenbakken... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 30, 2010 Rapporter Share Skrevet April 30, 2010 Ser at bilen min har blitt spotta, så morro :) Det er hvertfall denne bilen: http://www.bilforumet.no/octavia/146675-2000-mod-skoda-octavia-27.html Flyttet til Horten i fjor sommer, men jeg går på skole og dama jobber i tønsberg, så er der hver dag. Så den er jo "Ny" i området. Finnes det forresten noen oppgående bilklubber her i området? Eller arrangeres det noen treff osv? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 25, 2010 Rapporter Share Skrevet August 25, 2010 Ser stadig vekk den omtalte Porsche Panamera'en suser forbi her...og denne uken har det dukket opp en hvit Ferrari California med prøveskilter. Syyyyk lyd! Vet du hvem disse gutta er, Per? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet August 26, 2010 Rapporter Share Skrevet August 26, 2010 Ser stadig vekk den omtalte Porsche Panamera'en suser forbi her...og denne uken har det dukket opp en hvit Ferrari California med prøveskilter. Syyyyk lyd! Vet du hvem disse gutta er, Per? Det er denne mener jeg: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=22465857 Sett den flere ganger jeg også med Zeiner Jr. bak rattet en av gangene men sikkert bare på prøve.. Er jo ikke merket "solgt" på finn og heller ikke registrert enda så. Gikk en hvit panamera turbo rundt her i sommer også med svarte techart hjul, Det var feit :) Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet August 26, 2010 Rapporter Share Skrevet August 26, 2010 Ser at bilen min har blitt spotta, så morro :)Det er hvertfall denne bilen: http://www.bilforumet.no/octavia/146675-2000-mod-skoda-octavia-27.html Flyttet til Horten i fjor sommer, men jeg går på skole og dama jobber i tønsberg, så er der hver dag. Så den er jo "Ny" i området. Finnes det forresten noen oppgående bilklubber her i området? Eller arrangeres det noen treff osv? Se her ja.. Der var'n :) Jeg møter deg på Hortensveien nesten hver dag rett før kl 08. Orginale så synes jeg de octaviane er litt sånn xxxxxx men det du har gjort med din har gjort den til en helt ny bil :) De hjula og høyden på den er herlig.. Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rebow Skrevet Desember 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2010 Tidenes dyreste spotting...? BR85287 - Utryknings Politiet Larvik VOLKSWAGEN PASSAT STASJONSVOGN 2009 Modell Svart, alle ruter er middles sota. Godt kamuflert. Kjører i mellom Lier og Larvik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Januar 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2011 Den hvite Panameran ser jeg ofte kjører ned til kalvetangen, med en kvinne bak rattet.... Feit vogn altså!!! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mars 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2011 Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Mars 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2011 spottet den hvite r8en i tønsberg nå søndag som var. møtte den mellom kildenkino og jysk. spottet også en hvit 300c limmo i oslo på topgear lørdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg