Dr_S Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Ble kjørt forbi mens jeg øvelseskjørte av en svart supra på bispeveien nå akkurat XD Den ble visst stoppa i kontroll rett etter =P Noen her? Er vel den med røde skilter som går i området her. Gamle Gatebil Supraen.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasseleeten Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Hmm. Jeg mener å huske at det var hvite skilt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 gikk en KH registrert LHD supra TT her for noe år siden husker jeg, så den en gang i fjor men kan jo hende den fremdeles er i området. "Gammel" mann som kjørte den da hvertfall Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasseleeten Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 gikk en KH registrert LHD supra TT her for noe år siden husker jeg' date=' så den en gang i fjor men kan jo hende den fremdeles er i området. "Gammel" mann som kjørte den da hvertfall[/quote'] Husker ikke om det var KH.. Han kjørte ihvertfall greit over fartsgrensa :D Kan ikke skylde på han heller akkurat XD Var politikontroll i motgående kjørefelt men han ble visst vinka inn alikevel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Så den Supran i sta, er vel hvite skilter på den. Og så flakker det rundt en hvit supra med utenlandske skilter på Nøtterøy.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Den hvite høyreratta Supraen går på engelske skilter a. Ser den mye på Ilebrekke/Gauterød og Kilen. Sliter litt hvis han som har kjøpt den er nordmann :P Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 den hvite kjøres av han som alltid har hatt mustang med 6'er og noe annet amerikaner-greier i skarphagaveien på Nøtterøy. Så vidt jeg veit har vel ikke han britisk pass og sliter litt ja hvis han blir stoppa. Han tar litt risk og da, møtte han kl 04 på bryggerijordet om lørdags morgen.. Så vidt jeg veit er den orginal, ikke noe frekt sprut i den i alle fall Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Heheh, så den på samme sted kl o4 på lørdags morgen jeg og :) Jogga hjem fra byen :) Men så ikke deg da... :) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Er ikke denne en som går i Tønsberg? Så den tidligere i uka iaf. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Jo, pleier å stå parkert ved alarmkompaniet i byen.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 mhm, han bor der ja! Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Candy Core Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Er bilen te Kent.. Så han var ute å kjørte bilen sin her om dagen, når skjedde dette?? Hakke snakka me han på lenge nå.. Siter GirlsGoFast Chick ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Hvit 04' Honda Civic Si (kun to regga i Norge, samt den eneste EP3 i Norge som er hvit) Sort 93' Honda Del Sol vti - *Solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 http://www.tb.no/article/20070812/NYHETER/708120003/1011/NYHETER Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 "Føreren av en person er kjørt til sykehuset" Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 "Føreren av en person er kjørt til sykehuset" :wonder: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg