Jacooobs'n Skrevet Juli 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2011 er det en i Åsgårdstrand som har kjøpt den Hamann e60 M5'n som stod til salgs på Jaro Bil i Ålesund? Møtt den flere ganger mot Tønsberg på nedre vei tidlig om morran Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-tbg- Skrevet August 23, 2011 Rapporter Share Skrevet August 23, 2011 Står til salg på finn. orginalt svart men foliert hvit. ser veldig mye bedre ut i hvit syntes jeg! Bilhuset som har solgt den til en kar i dress. 07 model som har gått 19000. han siste som hadde den i 2 mnder kjørte den 11 av dem tror jeg^^ Han lekte rundt i byen sammen med en MB sl65 amg tror jeg det var. lå bak dem på kilen. gti'en fra 93 hadde lite å stille opp med da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet August 23, 2011 Rapporter Share Skrevet August 23, 2011 Det er hvertfall ikke Bilhuset som har solgt den hehe. Det er nok Terje i MotoNova ved siden av Bilhuset. Ble solgt og fikk den tilbake for kommisjonssalg etter ett par mnd, det hadde ikke Jørn i bilhuset klart med det servicenivået han legger seg på... Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg