tomtom Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Så den seneste igår på Kilen i rundkjøringa...med noe Volvo greier uten bakfanger etter seg. Også sett den endel på Gauterød. Ikke gamle karen som ratter den iaf. Haha, den volvoen har jeg sett en del ganger:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomtom Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 det går jo en 650 cab her i byen da. eller, motoren veit jeg ikke så mye om, men vet hvem som eier den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Tore som kjører 650..? Går en chevy pickup på prøveskilter her om dagen og, høres ut som det er presse i den.. Noen som vet? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 BMW 650 cab er det Bjarøy som kjører. Hvis det er pickupen til Romøren (grønn og hvit) så er det ikke presse i den men lite eksos som lager masse lyd :) Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomtom Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 ja, det er bjarøy som kjører den. har skylinen din blitt stjælt Jacobsen? eller er det nok en gang rykter som er helt på trynet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Okay, den som går her på føynland er vel kanskje en 645 hvis det er noe som heter det.. Så den flere ganger i sta.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomtom Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 er noe som heter 645 ja. er den sølv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Litt OT, men hva slags pærer har de satt i lyskrysset ved Klart Svar der? Lyser/blender jo som et jævla fyrtårn! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 er noe som heter 645 ja. er den sølv? Nix, er svart.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 har skylinen din blitt stjælt Jacobsen? eller er det nok en gang rykter som er helt på trynet? Tror ikke den er stjelt nei. Så vidt jeg veit står den fremdeles på Psycho Tuning i Skien mens jeg er i England. Flytter hjem til sommern, hadde vært digg å få solgt den og kjøpt meg no nytt leketøy, hatt den i 4 år nå så Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Stemmer det at jeg så en blå R34 i sta i byen...?? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Det har jeg hørt fra fler. Er jo ikke hjemme jeg men hørte rykter om en blå R34. Er den regga eller? Fet? Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Er ikke den med rødskilt som gikk i Horten da? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomtom Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 det er per erik sin nye! EDIT: Han sa at det var R33 til meg, men da hadde jeg drekki Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 hvem per erik? han med GTR Le Man R33 gtr eller regga r33 gts. Ingen av de bilene er nye i Tønsberg da. skal gå en blå R34 der nå, aner ikke hvem den er sin. hørte om en student eller no i horten som hadde r34, kan jo være han da som har forvillet seg litt bort. :) Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg