xcuze Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 spotta Hans idag... i en litt lei situasjon.. Trafikkulykke på Kanalbroen - tb.no uff og huff, må holde deg på veien mann... Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 faen så mye krasjing det er her om dagen nå.. Så den blå Volvoen onsdag kveld i sentrum, hvitt bur osv Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 greit volvoen er en tanks, men må vel ha vært litt fart for å dra løs hele skiltet? Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Kjørte forbi der ikke lenge etterpå, syntes det var no jevlig rart med det skiltstativet som gikk over veien. Føltes ut som hele skulle falle ned når jeg kjørte under der. Samme volvoen som var på biltreffet på Borgeskogen nylig det der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 jeg sto i kø i en evighet... fikk tilogmed lov av onkelpoliti til og kjøre feil vei over brua. sparte en bompasserign ;) men uansett kjipt for hans.. Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Betal de bompengene til meg du ;) Sorry for køen jenter ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 greit. har brikke, men du skal få 15kr av meg... ikke noe stress det ;) så til det vanlige spm? hva skjedde a? fikk du beholde lappen? Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Vet ikke, er vel vanlig at de tar lappen på stedet og lager en sak av det.. Men de måtte plutselig avgårde på et oppdrag så vi fikk bare beskjed om å rydde opp og fixe dette selv.. Men hva som skjer videre vet jeg ikke.. Var ikke noe stor fart inn i bildet, fikk venstre forhjul på kanten i midtrabatten og rattet ble slått ut av hendene mine, bilen gikk inn i sia på en annen, sleng inn i stolpen... Glad stolpen var der, ellers hadde jeg kjørt mot trafikken på andre siden... Og 6pkt seler virker.... ;) Satt godt fast :) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Da kan du takke meg, for jeg ringte de pga bråk på farmand :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Denne kom plutselig rullende inn på bensinstasjonen i Tjøme sentrum idag formiddag: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpareXX Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Søt :D Siter Snurrerundtiring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Får håpe han er sponsa av Autosol :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Den traileren som var i TB en gang det. Rimelig strøken, den er sånn kun se og IKKE røre. Langhåret kar med cowboyhat/caps som eier den visst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomtom Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 jan hansen som bor i strengsdal ;) EDIT: han ser rimelig harrykansk ut ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 Så gamle supran til Peder`n i dag, FY FEITE for en lyd!!! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg