Gå til innhold

Noen som vet av en blå 242 med sjakkrutedekor?

Ranger emnet

Turbojenta

Anbefalte innlegg

hyggelige kommentarer folkens, ja det var en grom skyss dette :)

hehe, kan vel si meg enig i dette med dekor, det går litt over stokk og stein for noen, men på denne bilen var jeg ganske fornøyd..

Så det gamle gliset mitt lever ikke lenger i beste velgående altså :( åsså vrak da, usja... :shake

Her er iallefall noen fler bilder av sånn den så ut mens jeg eide den og tok godt vare på den :)

Da jeg kjøpte bilen sto det en B23Turbo under panseret, men den takket for seg etter bare noen måneder

(verste motorhavariet de hadde sett sa gutta på volvo, ehhh....)

så da ble den blå på bildet under satt inn....

motor_nr_2_m_vike_plass_for_den_r_de.jpg

Men jammen tok ikke denne kveld etter et års tid også, så da var det bare å starte på`n igjen og resultatet ble dennne røde B21tic som heldigvis holdt koken resten av de årene jeg hadde bilen :)

motor_nr_3.jpg

B21AT.jpg

ellers har bilen gjennomgått mange andre forandringer, den fikk gt-ratt, r-sport trekk, karbonfilm på interiør, gammel dekor i front og bakrute ble fjernet og sjekkrutedekor lagt isteden, hvitblinkers ble montert og jeg bare måtte lakke baklyktene, og så klart var øyelokk og styling et must

stylingpr_ving.jpg

og utallige felger ble beskuet før valget falt på disse

felgbytte.jpg

og sånn så skyssen ut da den forlot meg og møre og trillet til toten et sted

242turbo.jpg

Volvo_n.jpg

var nesten så jeg fikk lyst til å starte på et nytt prosjekt nå gitt:) er pokker så gøy da...men tiden får vise....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jaja, alle volvoer kan vel ikke leve evig..

hehe, hadde vel vært godt gjort om det fantes to nøyaktig like helt ned til minste detalje.. Har hørt at bilen har byttet eier flere ganger etter min tid og at den har vært sett i mjøsaomådet, så det er vel sikkert denne du har sett ja.. Den gang jeg solgte endte den opp i Lena, østre toten, har det vel i noen gamle papirer et sted, men mulig han het Nils Erik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det 245gl :) har mange ideer da sjø, så jeg får se :)

har en audi 90 quattro akkurat nå, som tar meg fra a til b og som regel tilbake igjen :) men det er ikke det samme som volvo nei..langt ifra.. var mye morsomere å kjøre kul 242 :)

Se der ja marius242r, der er jo den gamle gode skyssen min jo :)

det var gøy å se gitt..

lever den fortsatt altså? eller er det gamle bilder kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bildene der ble vel postet på bilforumet når den var til salgs for en god del år siden?

Mener selgeren ville ha 40-50k for den.. Om jeg ikke er helt på bærtur..

Vanskelig å tippe når det var, tror det var rundt 2002-2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jonaldo her på forumet eide den en en periode...jeg var og prøvekjørte den ...tenkte på og kjøpe men bilen var smårusten og motoren utslitt..han skulle da ha 20 000 for den mener jeg...fin bil....

3-4 år siden forresten

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bildene der ble vel postet på bilforumet når den var til salgs for en god del år siden?

Mener selgeren ville ha 40-50k for den.. Om jeg ikke er helt på bærtur..

Vanskelig å tippe når det var, tror det var rundt 2002-2003

Du mener bildene marius242r har lagt ut sikkert...

Bilen var i min eie fra slutten av nittitallet, til jeg solgte sommeren 2003, da gikk den for litt over 30 tusen..

Vet den har byttet eier flere ganger siden da, så om noen senere prøvde å selge for 40-50 kan jo hende, men det var i så fall stiv pris gitt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener bildene marius242r har lagt ut sikkert...

Bilen var i min eie fra slutten av nittitallet, til jeg solgte sommeren 2003, da gikk den for litt over 30 tusen..

Vet den har byttet eier flere ganger siden da, så om noen senere prøvde å selge for 40-50 kan jo hende, men det var i så fall stiv pris gitt.....

Ja, var det jeg også synest..

Den så jo fet ut på bildene, men forgasserturbo er jo ikke akkuratt det mest økonomiske å kjøre rundt med :P

Så jeg kjøpte heller en 242 med b19a :knock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider