Gå til innhold

Emilhetty's Volvo 245 som er vrak

Ranger emnet

emilhetty

Anbefalte innlegg

Litt info om bilen:

Volvo 245, 1985 moddel. har rulla ca 290k

Motor: B200K

Noen bilder av bilen før jeg fikk på røde baklykter

HPIM1370.jpg

HPIM1374.jpg

HPIM1366.jpg

Røde baklykter

HPIM1381.jpg

HPIM1382.jpg

HPIM1383.jpg

Fikk pakke i fra Pedersens-racing i går. i den var det: Lesjöfors fjærer, hvite sideblink og K&N filter.

Fjærene skal monteres til neste uke en gang.

HPIM1399.jpg

hvite sideblink og nye dekk

HPIM1388.jpg

HPIM1387.jpg

Motorn med filtere

HPIM1397.jpg

HPIM1398.jpg

Litt rust, som snart skal bort.

HPIM1362.jpg

HPIM1360.jpg

Terninger :deng

HPIM1386.jpg

Hvite blinklys forran er bestilt hos veng, men det tar sin tid før dem kommer. i følge veng er dem utsolgt i både Norge og Sverige. så da må jeg nok bare vente.

Kom ei pakke i dag fra yengis, å i den var det instrumentpanel med turteller og 52mm klokke.

Så nå kan jeg endelig få sett turtallet, men er litt kjipt at den sperrer på ca 5500rpm.

HPIM1400.jpg

HPIM1401.jpg

MVH

Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

Kan ikke med hånden på hjertet si at jeg syntes den var et prakt-eksemplar, men med litt (kanskje mye?) kjærlighet så blir det nok knall skal du se! :D er jo tross alt en volvo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

harry bil på harry tur i harry land

Hadde vel blitt enda mere harry om du hadde vært med vel?

Kan ikke med hånden på hjertet si at jeg syntes den var et prakt-eksemplar, men med litt (kanskje mye?) kjærlighet så blir det nok knall skal du se! :D er jo tross alt en volvo ;)

Den er ikke helt strøken nei, Men den er i en god del bedre stand nå enn når jeg kjøpte den for rundt 3 mnd siden.

fin bil....

driver å pusser opp en sånn -85 sjøl, bare i hvit. (kommer tråd)

rusta di ser kjent ut, kan man si...

Du må få kommet med en tråd snart da, er gøy å se hva andre gjør.

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
halla kjekken... når blir rusta borte a? :P

weiru'n

Rusta er så og si borte' date=' ved reservehjulsbrønnen på venstre sia er det ikke mere rust. er bare et lite hull på høyre sia. hakke orka å legge ut bilder ennå.

Syns du skal få volvomerket tilbake i grillen, evt. finne et finere om du ikke var fornøyd med det. Så litt rart ut nå. Blir bra denne, stå på!

Tenkte jeg skulle ha det tilbake igjen ja, tenkte jeg bare skulle få vaska det skikkelig først.

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider