Gå til innhold

Emilhetty's Volvo 245 som er vrak

Ranger emnet

emilhetty

Anbefalte innlegg

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg rakk vist ikke å bytte bakaksel, På veien hjem fra skolen i dag så knakk stikkakselen. Dekke gikk da skrått under bilen og kom trillanes på høyre sia. Taket blei bulka og bakdørene får jeg nesten ikke opp.

Så da er ikke bilen noe å ha lenger. Skal ta av alt som er av deler som er verdt noe også går resten til huggern.

Skal kanskje hente en hvit 245 til helga så.

Her er da noen bilder av åssen bilen ser ut:

DSC00597.jpg

DSC00599.jpg

DSC00596.jpg

DSC00600.jpg

DSC00598.jpg

DSC00603.jpg

DSC00606.jpg

Det var bare små bulker i taket fra før, men nå er det kommet en stor en:

DSC00607.jpg

Blir nok ikke noe mere bilder i denna tråden lenger nå, kommer nok heller en ny tråd snart om en ny bil.

MVH

Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var no greit at du ikke smalt i en annen bil eller ødlagte mer da ;) Håper de fleste har lært når de leser dette..

Var ganske så flaks det ja, bilen spratt over i andre kjørebanen så det kunne fort blitt styggt hvis jeg hadde hatt større fart.

Men nå har jeg lært det at hvis det er noe som det ikke skal være så er det ikke så veldig lurt å kjøre med, Jeg trudde ikke at stikkakselen kunne knekke bare fordi den var litt skjeiv. Men der tokk jeg feil.

Ble den skjev når du sladda inn i den kanten?

Jævlig synd, men hell i uhell, det gikk ikke værre!

Stikkakselen blei skjeiv etter at jeg sladda inni den bettong kummen ja.

MVH

Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358

Lenke til kommentar
Del på andre sider