Gå til innhold

volvo@gutten) volvo 244 GLE. total renovering

Ranger emnet


volvo@gutten

Anbefalte innlegg

hallo da leger jeg men en ny tråd og håper den blir litt bedere enn den forige, det er da en volvo 244 GLE 1979 moddel.målet mitt med den er å få den 100%strøken og så og si orginalt utseende. bortsett fra noe småtri. senk. felger. laver frontleppe..hvite blinkers rundt om.. og den blir haway ocean blue farge på den. sitter fortiden en b230k i den som er noe trimmet. men skal bytte til b23at om ikke så lenge men den blir sikkert bytta ut med noe grommere etter vert. kommer nå bilder fra da jeg kjøpte den til sån den står i dag.

1243016.jpg

mitt021.jpg

Bilde053.jpg

Bilde010.jpg

Bilde012.jpg

mitt146-1.jpg

mitt145-1.jpg

mitt200.jpg

mitt082.jpg

mitt024-1.jpg

mitt052-1.jpg

mitt050-1.jpg

mitt139.jpg

mitt145.jpg

mitt209.jpg

mitt175.jpg

mitt134.jpg

mitt040.jpg

mitt042.jpg

mitt016.jpg

mitt114.jpg

mitt126.jpg

volvo 850.95 bruks prosjekt

volvo 240 GLE.79 prosjekt

volvo 242 L.77 go bil

volvo 142 70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

og da kommer jeg med noen opdeteringer har korta inn melomaksel pga od kasse. godkjent sveis eller?

mitt262.jpg

mitt263.jpg

oxo har jeg satt i at n og tatt av toppen

mitt254.jpg

mitt246.jpg

oxo driver jeg å lager til rør så den skal få kald luft

mitt248.jpg

mitt249.jpg

mitt250.jpg

oxo har jeg fått satt sammen atv n min att ble deler for 26 tusen for att mottoren skulle bli helt hel og fin . ble biligere med trimm så nå er det 70 gamp:Pfunker da og børne med den nå:P

mitt273.jpg

volvo 850.95 bruks prosjekt

volvo 240 GLE.79 prosjekt

volvo 242 L.77 go bil

volvo 142 70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hele bilen skal lakeres i blå metalikk . samme farge som det er på calipera forran men på calipera er det blitt malt og metalikk lakk blir ikke noe spess fin når den males på men denne fargen er drit fin når den blir sprøyta er mulig jeg skal lakere bagasje rommet i dag. er ikke helt sikker ennå. skal lakeres invendig å utvendig. kun 1 farge. ser så halv ferdig ut vis man ikke lakerer invendig å i motor rom og slik.

volvo 850.95 bruks prosjekt

volvo 240 GLE.79 prosjekt

volvo 242 L.77 go bil

volvo 142 70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår