airone Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Ser ut til at radiatorslangene er klare for utbytting. Er dette noe som må kjøpes ferdig fra Chrysler (ser for meg den kjemperegninga) eller er det mulig å få kjøpt slik slange i metervare og montere selv? Og i såfall, hvor får jeg kjøpt sånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 Ser ut til at radiatorslangene er klare for utbytting.Er dette noe som må kjøpes ferdig fra Chrysler (ser for meg den kjemperegninga) eller er det mulig å få kjøpt slik slange i metervare og montere selv? Og i såfall, hvor får jeg kjøpt sånt? for biler uten ac nedre 657,- øvre 638,- for biler med ac øvre 489,- nedre 464,- men tror de passer om hverandre Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 Ellers så er det ikke den slangen de ikke kan fikse eller lage hos moss slangeservice! Helt jævlig så mange hyllemeter og skuffer de har av all verdens slanger. De har sikkert noe, du kan få kuttet til å få til å passe. Og da koster det ikke mange kronene hvertfall. Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg