Ja__9 Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 :hvaskjera Noen har gått med nøklene sine etc. og skrapt opp hele cosswort vinga mi på en Ford sierra 2.9i :boxers Hva kan jeg ha over disse ripene slik at vinga blir slett igjen?? Sparkel? :p mvh Jan Inge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Regevig Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 glassfiber sparkel vel ;) åsså sliper du, men du kan sikkert den prossesen.. du må jo ha på noe lakk også ettehvert og :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corolla Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 Puss ned området rundt og legg på fin sparkel. Du trenger ikke glassfibersparkel på ei ripe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Regevig Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 stod dype riper, men leste etterpå at det bare var fra en nøkkel:P da er det bare å kjøre på med fin sparkel ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet April 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 stod dype riper, men leste etterpå at det bare var fra en nøkkel:P da er det bare å kjøre på med fin sparkel ;) ok, skal se hva jeg får til med pussepapir og sparkel, legger etterhvert ut en tråd om bilens renovering i "prosjektforum" mvh Jan Inge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 ok, skal se hva jeg får til med pussepapir og sparkel, legger etterhvert ut en tråd om bilens renovering i "prosjektforum" mvh Jan Inge du kan evt kjøpe sånn stift med orginal lakk og veldi fint pussepapir og polering med slipemiddel i det tror eg er nok siden det er en vinge og det er stripe fra en nøkkel.. er helt utrolig hvor grove striper du kan fjerne på denne måten fremgangsmåten blir jo da å fylle igjen hele stripen med lakk så den blir kul på i steden for så å slipe gradvis ned til at den blir slett med de ulike papirene.. (begynne med 600) så polerer du med rubbing(polering med slipemiddel) og tilslutt vokser du. ser ut som nytt Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg