Gå til innhold

TurboTony sin Chevolvo 282 (Grp A Replica)

Ranger emnet

TurboTony

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

blir ikke rektig med gruppe a stuk og v8!!!min mening

ja og nei fordi det synlige så er den dønn lik men kommer til og bromme og går helt anderledes en en b21et med 350hk hehe =) skal ikke konværtere denne bilen tilbake til volvo rød block, vet det er folk her inne som mener at det er helt feil osv, men det bryr jeg meg lite om jeg skal bygge en bil får meg! men fint at du kommer med meninger og syns punkter men akkurat det med motoren så er dette bestemmt!

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ringte norskbilsportforbund ang om å stille bilen med i en klasse får da og kunne få godkjenne fult bur i bilen men jeg blei nekta alle klasser med den bilen, eneste var drag racing og det hadde de ikke noe med, så blir uaktuelt og får godkjennt den med fult bur, men om jeg bare bygger det og gir faen i godkjenninga eller bare går får halv bur, men ser ikke akkurat så mye vits med halv bur i den .... :(

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ringte norskbilsportforbund ang om å stille bilen med i en klasse får da og kunne få godkjenne fult bur i bilen men jeg blei nekta alle klasser med den bilen, eneste var drag racing og det hadde de ikke noe med, så blir uaktuelt og får godkjennt den med fult bur, men om jeg bare bygger det og gir faen i godkjenninga eller bare går får halv bur, men ser ikke akkurat så mye vits med halv bur i den .... :(

Kan jo høre med han karn her hvor lenge denne motoren har vært på plass og eventuelt hvilke klasse den hadde lisens i?

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1644542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren:) Jeg tenkte vi kunne bytte:) Trenger et panser:P Men blir bra dette:D Liker stuket med gr.a og v8;) Kan legge inn bilde av de BNR bussene med like farger, så kan du se litt?

beholder det alt av deler jeg demonterer, jaja bare legge ut bilde eller link ;) takk ja vil tru det blir bra med grp a stuk og v8 selv, det er vel ikke alt får lenge før BT kjønner at volvo norge har tatt det tilbake om å godkjenne v8'er så vil han en spesiel bil som vil skille seg ut!

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjortis taxi:D

Men det er da kjekt med baksete, men pittelitt råere med bur, men da må man ha litt hk som symboliserer:) Jeg ville liksom ikke ha montert bur i min bil med en b230a motor, det blir litt "feigt"

( jeg er faktisk 15:))

ja er greit med Hk på den nå skal bli mye her! ;)

denne bilen kommet til og gå mer eller mindere mest på treff og bane kjøring og mindere bruk til daglig bruk + har aldri noen baki uansett, går greit med fult bur vis du har b230a men da burde kan kjøre VOC klasse!

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo høre med han karn her hvor lenge denne motoren har vært på plass og eventuelt hvilke klasse den hadde lisens i?

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1644542

bilcross trur jeg er bare og slenge hva faen du vil utpå og smelle inn i hverandre hehe, men driter i godkjenning vis jeg bestemmer meg får det i så fall, men hans snakka noe om og bare få karosseriet godkjennt da, fordi motoren skal jo ut så kan kanskje vise den da...

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

Lenke til kommentar
Del på andre sider