Gå til innhold

TurboTony sin Chevolvo 282 (Grp A Replica)

Ranger emnet

TurboTony

Anbefalte innlegg

der har vi deg ja.. har jo titta her mange ganger før.. blir så dårlig hukomelse av lite søvn :p da blir det nye stoler på deg etterpå da! :)

ja det blir kos med nye stoler etter på :)

er det ikke du som solgte den gammle 242 til en kompis av meg ?

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da var jeg oss 2FAST 2FØRTI på mandagen, og fikk henta de stolene, hehe de så ikke akkurat så pene ut akkurat men jeg fikk fiksa de opp bytta alt av fester,inmat,trekk osv får og få det 100% strøkent! så nå har jeg 242 stoler på begge siden som er litt modda med alt fra helt nye stoler :) fikk hjelp av volvo per :volvopower:

Bilde215-1.jpg

Bilde218-1.jpg

Bilde219.jpg

Bilde220-1.jpg

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen det ble jo helt strøkent joooo!!! :D skulle aldri solgt de til deg likevel :p

haha vet er flink =) blei drit bra passer helt perfekt med det andre så ser ikke forskjeld på interiøre nå! :pimp

nei nå kan du angre =) er plutslig en helt annen verdi på de nå!

men det er nesten ingen ting igjen alt er bytta, den stolen du så i går var jo en 240 stol men den er også bytta, takk kompis :volvopower:

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter og tenker veldig mye på ang at jeg skal jo lakk bilen om, og da om jeg beholder fargen eller bytte noen som har synsponkt på det, det er bare og komme med forslag.

fordi jeg har tenkt litt på og det er en mulighet til og kanskje kjøre full Grp A stukk på bilen, ta seff av plasten, og med nyere type fangere,skjermer,lys,flatt nose, og hvit igjen med stripene og Grp A vinga og, image bbs replika felger i 18"

blir vel så si helt lik som bilde : bare jeg seff beholder den gode v8'ern

se10.jpg

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter og tenker veldig mye på ang at jeg skal jo lakk bilen om, og da om jeg beholder fargen eller bytte noen som har synsponkt på det, det er bare og komme med forslag.

fordi jeg har tenkt litt på og det er en mulighet til og kanskje kjøre full Grp A stukk på bilen, ta seff av plasten, og med nyere type fangere,skjermer,lys,flatt nose, og hvit igjen med stripene og Grp A vinga og, image bbs replika felger i 18"

blir vel så si helt lik som bilde : bare jeg seff beholder den gode v8'ern

Det tror jeg faktisk blir skamrått. En kul tolkning av grp-a. Men da må den jaggu være akkurat like lav som den på bildet :):drunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja den kunne ha godt bedere men synnes den funka kjempe bra,

jeg skal ikke bytte til manuel! skal heller ha en litt mer forsterka autmatkasse får kjøpt det får 6000kr som tåler 450hk på summit,

ikke spes vanskelig å få en 350-kasse til å tåle masse effekt :D

Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg faktisk blir skamrått. En kul tolkning av grp-a. Men da må den jaggu være akkurat like lav som den på bildet :):drunk:

jaja den skal være helt lik, vis jeg gjør det så skal jeg finne ut nyaktig farge koden osv og mellom rom mellom de fargen, vis jeg skal gjøre det skal den være dønn lik! ;)

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke gå for sprut når du skal bygge om? du vil få litt bedre respons og litt færre turer innom bensinstasjonene...

sant men jeg er old school, det blir jo mye el ting som er nødt til og monteres og få til og stemme osv, men kjønner tanke gangen ja men blir ikke noe av det trur jeg

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De stolene dine så digge ut da tony.! heh.. Var jo bra gjort også.! :)

Synes bilen din så veldig strøken ut egentlig.. Selv om du selv sa at den skulle bli lakka på nytt.. Men du har vel tenkt til å ha samme farge vel? evt..

Var arti å treffe på deg da :)

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De stolene dine så digge ut da tony.! heh.. Var jo bra gjort også.! :)

Synes bilen din så veldig strøken ut egentlig.. Selv om du selv sa at den skulle bli lakka på nytt.. Men du har vel tenkt til å ha samme farge vel? evt..

Var arti å treffe på deg da :)

ja takk tokk litt tid med de stolene men blei kjempe fornøyd,

ja begynner og vurdere Grp A lakken isteden får + den bilen er orginalt hvit å :) men vi får se da, har enda litt tid og bestemme meg, ja var kjempe koslig å treffe deg ;) du får komme ned til tbg snart igjen a!

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

Lenke til kommentar
Del på andre sider