Gå til innhold

TurboTony sin Chevolvo 282 (Grp A Replica)

Ranger emnet

TurboTony

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men på de runde usa-lyktene er vel fjernlyset innerst, og nær/kjørelys ytterst, slik at ved "normal kjøring" lyser kun de ytterste? Har du på fjernlyset her eller? Eller tar jeg feil nå kanskje

Hmmmm meget spesielle de frontene må jeg si, heh :P

Fjernlys her ja.

Når det gjelder smaken, så er den som baken, nemlig delt i 2.. ;)

Bra vi ikke alle liker det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake igjen etter en jævli rå helg, tokk sykt masse bilder rundt 1000stk så legger det ut i løp av uke. men tokk bare ett litt dårlig bilde her av den 240', med V8 og kompressor som jeg satt på med rudskogen hehe faen og det gikk ass.

PS: tokk bilde med orntli kamera denne gangen, tokk bare noen få med mobilen! ;)

over fjorden med ferja :)

Bilde256-1.jpg

Bilde255-1.jpg

Bilde259.jpg

god bilen jeg blei med!

Bilde263-1.jpg

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var RIIMELIG feit den 240`n der ja! Syk lyd :)

Hva skjedde med kassa di?

ja den gikk noe helt sykt ass, den overaska meg noe jævli! :)

Den har drivi og slurra litt en stund nå, så mista jeg 3gir på vei bort til rudskogen, viste det på forhånd at den ikke var god vis ikke hadde jeg kjørt lett på rudskogen men men skal jo bytte ut kasse uansett så det ekke noe stress. blir fortsatt th350 kasse, bare mye sterkere, og nei hans skal ikke ha manuelt! ;)

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når er det du skal rive av den fæle plasten din a ;)

ja, skal jo lakke bilen på nytt så tar jo og bytter panser så forsvinner plasten, det ekke vits og begynne og ta det av før jeg er klar får pussing og lakking, men må nok vente litt til Scrat :D du får sende bilde av framgangen av bilen din!!!

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

Lenke til kommentar
Del på andre sider