Gå til innhold

TurboTony sin Chevolvo 282 (Grp A Replica)

Ranger emnet

TurboTony

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det ble kjempe bra Tony

Men du burde lakke festebraketen til dynamoen i sort matt samt en holder av noe slag til plugg kablene, et lite synspunkt fra min side bare.

yepps i know begge tinga skal bli fiksa, kommer til og hjelpe mye og bare så fiksa på de tinga, men da bytter jeg fordeler og ledninger sånn jeg kan kappe sånn det ikke ligger og slenger, også få lakka festebraketen til dynamoen i sort! ;)

Bilde016.jpg

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får legge med ett par bilder av bilen med det nye kamera mitt :)

grunnen til jeg har de svarte veihuse dekslene på og crom luftfilter er pga at den svarte bygga så mye opp at da måtte jeg ha av stage mitt og det ville jeg ikke akkurat så må bygge nytt stag som går rundt filtere mitt ;) også bytta ut den nederste slangen som går fra radioatoren og til pumpa :)

Bilde015.jpg

Bilde014-1.jpg

Bilde013-1.jpg

Bilde011.jpg

Bilde010.jpg

Bilde009.jpg

Bilde012.jpg

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yepps dette tokk sin tid får dere som husker jeg skulle ha Grp A vinge på 240 turboen nå endli etter lang vente tid hos pedersen-racing har de fått den! ( endli ):) så når er snart vinga på vei hjem til meg, må få lagdt noen heise klosser til den får og få riktig tilt på den!

imagine.aspx?i=KP400_1.jpg&w=5000

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selger de den vinga på pedersens ennå?

ja egentli men har jo sikkert 4mnd siden jeg bestillte da når de begynnte og selge de så bestillte jeg men så skada han mannen som lager disse seg da! så da stoppa alt opp så de er en sykt lang vente tid på disse vis du har lyst. du kan jo ringe og høre hvor lang den er men du må nok smøre deg med tålmodighet.

men som jeg sier så selger de ja, men tar nok litt tid ole ;)

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

Lenke til kommentar
Del på andre sider