Gå til innhold

TurboTony sin Chevolvo 282 (Grp A Replica)

Ranger emnet

TurboTony

Anbefalte innlegg

men det kommer til og bli får jævli digg å få den vinga, er den eneste delen jeg måtte ha og nytt fordi de andre delene er ikke noe stress med med når jeg hørte han fyren skada seg så holdt det på og rable får meg, men det ordna seg til slutt!

vinge-1.jpg

vinge-3.jpg

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da er Gruppe A vinga betalt for og skal sendes i morra så kommer vel i starten av neste uke da ;) off var en syk digg lettelse og vite det! også ser det ut som fiestan blir bytta ut vil en volvo / bruks / vinter bil, en 340 hahaha :D

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda Tony, behold heller Fiestan da... 340 er sååå lite kult, selv om den trekker på riktig side for å si det sånn..

hehe, men må ha bakhjulstrekk i vinter som ikke bruker så mye bensin og ikke alt for dyr :(

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det kongsberg-tur på deg i helga eller?

ja ser sånn ut men ikke med 282 :) eller så må jeg ligge i 70 nestne helle veien, så får se om jeg orker det, pga kasse er jo litt derfekt nå da... tenke tenke.....

men vaffal så ringte jeg PR så da er vinga sendt :)

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha ok :D takk skal du ha men selger de jeg har og kjøper nye ;) så vis du trenger headers si ifra.

hehe no stress, nei har jo det på den så trenger ikke 1sett til hehe ;) trur Hans brude kjøpe det av deg og v8'er i voc bilen sin

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halla boy's sorry jeg ikke fikk være med på kongsberg turen kom litt sjokk får meg når jeg fant ut hvor tidlig det skulle være, var på firma fyll på en hytte på tjøme så drakk øl til frokost får var langt fra kjør bare i dag får langt utpå dagen så kunne ikke komme det hadde blitt forseint! :shake

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da fikk jeg noen bilder av bilen før av gammle eier før lakk når den var hvit, med plast men han mente han hadde også bilder av den helt orginal med 80 lysa og store fanger osv håper ikke han har slette de.

bilde_053.jpg

bilde_054.jpg

bilde_055.jpg

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

Lenke til kommentar
Del på andre sider