Gå til innhold

TurboTony sin Chevolvo 282 (Grp A Replica)

Ranger emnet

TurboTony

Anbefalte innlegg

Så rimelig strøken ut den 244'en der ja.. Til å være delebil altså.. :p

Noe gromt på den, eller 100% orginal?

nei den er nok helt orginal og det er det jeg leita etter.

henter den på mandagen så blir en liten road trip fra rogaland til tønsberg haha :D jaja men, det er en komplett bil som kun har litt rust i kanalene som er helt uvesentli får hva jeg trenger den til, men hadde vært kult og fiksa den opp men må tenke på 242 og bli så fort ferdig som mulig

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir spennende detta Niggah! Og dyrt, heheh ;)

Fikk den andre hjernen til Plymouthen i posten nå, drar å sjekker om det er den som skal være der nå, litt spent :)

Hvis det stemmer så er det ut å hvine i pressa ;)

haha jaja koster og være kar, men dette er en hobby !

morro faen da skal jeg være med på en tur ! :crazysant:

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var bilen hjemme i tønsberg etter en lang og kjedlig natt tur rundt fra Rogaland ( stavnager ) så da har jeg det meste av deler får og begynner og bygge om ! ;) fikk med 4 xtra slure hjul :D da får denne 244 knele får 242 min.

Bilde172.jpg

Bilde174.jpg

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er helt dønn strøkent svart intriør som 99% strøken uten rifter eller noe, til og med ikke sprekk i de holderne i dørene, så gi beskjed vis dette er kanskje int, skal prøve og ta noe bra bilder snart.

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Synd at du skal ødelegge det fine utseendet på den slik den fremstår blålakkert med styling og amerika-front på! Men men, hver sin smak :P

jah egentli men men, men jeg gjør det fordi jeg synnes den blir tøffere som en gruppa a bil, har pelt alt av 244 nå, så begynner og pelle alt av 242 nå fordi da har jeg alt klart, men jeg tar vare på alt av de delene jeg tar av da. :)

samma som du sier vær sin smak jeg synnes plast på 240 er helt jævli og de felgene detter ikke i min smak

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blei litt intressert i de dørtrekka jeg. hva skal du ha for dørtrekka da tony? en suttings? :P

trur ikke du får plass til neger kukken min i munnen din :)

haha nei da kom med bud da men har litt lyst å høre hva de andre kommer med bud siden jeg la den ut akkurat :fish

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

Lenke til kommentar
Del på andre sider