Gå til innhold

TurboTony sin Chevolvo 282 (Grp A Replica)

Ranger emnet

TurboTony

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ey tony, du hadde ikke giddi å forklart underveis med bilder osv hvordan du fikk montert den sperra i akselen med shimsing og det hele? hadde vært knallers det asså!

yepps det kan jeg vet du ;) men den kommer ikke inn akkurat med 1 gang skal sette den i den andre 1031 jeg har liggende, skal se hvor lenge den andre 1031 som står på holder med 940 diff :D

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut detta Tony!:)

Men du må jo få deg noen skikkelige felger, ikke de ufo bætane der ;) ?

takker :) skal ha de BBS replica felgene der, det er det eneste som kommer til og se bra på den gitt må tenke på at dette er en replica bil så skal gjøre så mye likt som mulig vaffal utsende på bilen ;)

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 californiahvit er den fargen som er på bilen min. gulhvit farge. ikke den som er på grp a bilene

stemmer 42 er gulhvit, men tenkte litt på de i etter kant fordi jeg mener den er egentli litt hvitere, har du farge koden på den litt hvitere en 42 ?

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da holder jeg på videre med justering og tilpassing osv sånn at alt er borra og justert sånn jeg ikke plutlig får ett helvettes sjokk, den sendes til lakk denne uka her ! yeahh :D

også må jeg nevne til dere som ikke var på sørlandstreffe at dere fikk glipp av ett drit bra treff ! stor kosa meg :D

Bilde060-1.jpg

Bilde061-2.jpg

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ferdig med 242'en vi også nå. Ble mye bedre med nye skjermer i glassfiber som ser ut som originale.

Noe som skjer med din da? lakk snart?

DSC00122.jpg

jah blei mye bedere fordi den har der egentli listene skal være som ikke den andre hadde og jeg der dere har fiksa litt på dekoren der ;)

mhm bilen blir begynnt levert til lakkeren denne uka her, også etter det er det dekor ! ;)

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

Lenke til kommentar
Del på andre sider