Gå til innhold

Pris på 93 Mod 318is gått 170 000

Ranger emnet

Bjanne

Anbefalte innlegg

Noen som vet ca pris på en 93 318is som har gått rundt 170 000.

original mtec fra fabrik, 18 " bbs, senket 60 -30 og litt annet dilldall. svart skinn, klima, nylakkert etc !

har også en ekstra 318is motor om noen er int i det. den er komplett men har gått langt så er vell grei som dele motor :P

Bmw 1996 316i sedan

Bmw 1993 316i coupè (solgt)

Bmw 1993 318is coupè klima

Bmw 1993 318is coupè takluke

Mercedes 1985 200te stv. verkstedvogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 til 60 tusen synes jeg var drøyt lite, som det ble nevnt er 60 til 80 en mer passende pris. Så lenge lakken og resten av bilen er pen og i god stand bør det ikke være noe problem å få så mye for den. Litt avhenging av om senkesettet er godkjent, hvilken farge den har, om den ser ut som en typisk "ungdomsbil" osv.

Med bilder og litt mer info hadde det vært enklere å finne ut en pris..

'92 BMW 318is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Servicehefte hvor langt? Pent holdt interiør? Gode dekk på sommer/vinter? Fungerer klima som det skal? Bil også godt 170? Mange faktorer som kan være med på å tippe prisen litt opp eller litt ned. En plass mellom 55 og 70 bør du kunne få for den.

lj_racing: Om du kommer over en nylakkert og original mtech 318is til 40 000 vil gjerne jeg ha den :P

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Servicehefte hvor langt? Pent holdt interiør? Gode dekk på sommer/vinter? Fungerer klima som det skal? Bil også godt 170? Mange faktorer som kan være med på å tippe prisen litt opp eller litt ned. En plass mellom 55 og 70 bør du kunne få for den.

lj_racing: Om du kommer over en nylakkert og original mtech 318is til 40 000 vil gjerne jeg ha den :P

ja jeg har kjøpt meg to stk nå skjønner dere, begge ser litt slitne ut utvendig, så skal bygge den ene om til m3,(som da det vil komme en ny tråd på senere, må bare bli kvitt et par biler først:P) og den andre skal jeg bare få satt pent sammen med full m styling og sort skinn, svart lakk, mest sannsnlig 18 bbs felger, 15 alu vinter felg, godkjennt senket.

har ikke bilder nå, for er ute offshore, og får ikke begynnt på den før jeg kommer hjem. lurer på prisen for jeg gidder ikke legge mer penger i den om jeg bare vil gå i null etter salget.

men har bestillt nye frontlykter og carbon lyktesenker (kun forde den var billigst:P skal lakkeres svart:P) 60\30 senkesett og litt forskjellig små ting så den blir litt pen å se på.

men får jeg rundt 70 for den hadde det vert strålende tenker jeg:) blir sikkert til at de får med motoren fra den andre 318is'en så jeg blir kvitt den og. kanskje jeg litt mer for den da:P hehe

Bmw 1996 316i sedan

Bmw 1993 316i coupè (solgt)

Bmw 1993 318is coupè klima

Bmw 1993 318is coupè takluke

Mercedes 1985 200te stv. verkstedvogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider