Gå til innhold

Flere fete biler i Skien/Porsgrunn

Ranger emnet

ludrio

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Virker som en stødig fyr, har han mista lappen noen ganger før eller. Kjører rolig å forsiktig alle de gangene jeg ser han, å det begynner å bli noen ganger nå;)

Men da kan du jo heller legge ut noen kjappe spec`s på motoren da. Åssen turbo kjører han med.

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som en stødig fyr, har han mista lappen noen ganger før eller. Kjører rolig å forsiktig alle de gangene jeg ser han, å det begynner å bli noen ganger nå;)

Men da kan du jo heller legge ut noen kjappe spec`s på motoren da. Åssen turbo kjører han med.

Ikke mye gassig i gården der nei... jeg som var det sorte fåret i kompis gjengen med sånn adferd ;)

Tror nok ikke du vil se han gasse heller.

original motor effekt x2 ville jeg tippe...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

One of a kind den bilen der...

Feil feil feil :P

Er blitt/blir en del av de der nå, på en måte synd, å på en måte drit rått!

Har han ikke fått solgt den ennå?

La den ut til en SYK pris hvertfall!

Hadde aldri gitt såpass for en slik bil, uansett hva som er gjort :P Men RÅ er den

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hehe nope, en 2.5L, kanskje gjort noe med veit ikke.. fikk minimalt med info siden han ikke kunne engelsk, den er i veldig bra stand ivertfall. chip kommer snart i første omgang, ellers er den veldig bra stand. Kommer kompressor på den til neste sommer :) Her er et par bilder:

th_66394_10_122_707lo.jpg

th_66418_26_122_474lo.jpg

th_67331_13_122_490lo.jpg

th_67303_28_122_730lo.jpg

img.php?image=66374_5_122_866lo.jpg

Okay ble litt fler hehe :p

importert fra tyskland forrige torsdag, kjøpt inn masse kosmetik til den nu, så alt er bare fryd :) 114 på tellern så klager ikke til å være 89mod

Ble små bilder vist :wonder:

store ligger her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=55261&postdays=0&postorder=asc&start=15

MTech2Sterlingsilber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe åh ? takk, sett den på veien?

Hei, jeg så bilen din på bimmers.no.

Brukte du internet for å finne bilen i Tyskland? Isåfall hvilken site? Hvor mye gav du i Tyskland og her i toll?

Hørt at 2,5 motoren til BMW er VELDIG bra. Hvor mye hester er det originalt? Det er vel injection på motoren?

Er KM til å stole på da?

VW Passat 1.9Tdi, 1999, sedan, 110hester. Bil med mange feil. Ruller såvidt!

Har noen VAG deler til salgs, nytt og brukt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider