Stingah Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Hei Noen her som kan forklare meg litt om innsuget, hva det gjør osv? Mitt innsug har ett 0,5-1 cm tykt kokksbelegg inni hele seg, og lurer på om jeg må skru det ut å få det rensa. Bilen har begynt å dra dårligere siste tiden så driver å feilsøker litt :) Skrudde av EGR-ventilen så jeg kunne se rett inn i innsuget, ikke et pent syn akkurat. Har rensa EGR-ventilen skikkelig. Den så ikke ut den heller. Er snakk om en Golf IV 1,9 TDI 90hk, 1998 mod Mvh Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
780V8 Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Høres ut som du bør få sjekket lager og tetninger på den turbo'en. Ikke normalt med så mye sot i et innsug. Siter [ ] -88 Volvo 780 Bertone V8 [X] -86 Volvo 245 GLT V8 [X] -76 Porsche 911 Targa [X] -69 Plymouth GTX cab [X] -73 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Har hørt at den kan komme av den jævla EGR-ventilen.. Men vet ikke jeg. Tenkte jeg skulle rense den, sette den i igjen og sjekke igjen om et par uker.. Om det da soter fortsatt så må den nok leveres inn ja Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greddyspeed Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 blir en del sot av EGR ventilen ja, siden den sender eksos inn i innsuget. ville anbefalt å koble den ut :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Den er koblet ut nå, men er jo selvfølgelig kjørt med den innkoblet i flere år, så er nok derfor den er så møkkete innvendig (innsuget altså).. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg