Nepyun Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 på luftfiltere på min v40, så går det to luftslanger til motoren. En gummi og en metall, gummislangen er grei. Hva med den metallslangen? den kommer ut bak motoren og til filterboksen. jeg skal sette på green sports filter.:P noen vet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Kan du ta et bilde av slangene? Den ene slangen kan være veivhusventilasjonen som går tilbake i innsuget igjen.. Da kan du eventuelt montere en oljecatch-tank. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nepyun Skrevet April 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 tror jeg vet det nå, kommer varme fra det og inn i filtere som den bruker om vinteren. har montert filtere nå. Ble KNALL:partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 varmluft i filteret? hmmm Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg