Gå til innhold

Monte Carlo SS selges!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Monte Carloen selges, 87 SS,305 HO i god stand, småtrimmet (headers, 2.5" eksos, luftfilter), kjørt 35000miles, meget fin, 8 lag klarlakk, lakkert for 1 år siden, en del nytt, bilder kommer, pris -75000, evt inbytte i rallybil.

Den selges fordi jeg skal begynne med rally, litt synd kunne tenkt meg å beholde denne vanvittig råe bilen, men det er nok litt for dyrt i dette landet ja :(

Moderator: Jeg vet dette ikke er populært, 2 make emner på to steder, men saken er den at mange kun sjekker V8 forumet, og blåser i alt annet, derfor håper jeg denne kan stå to steder..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bruker ca 1.5l pr mil. Men vi har aldri målt. Videre så er tanken på 70 liter hvis det var det du lurte på. :)

Bilen har 180hk originalt, nå er det 200++ (1+ er 1000 VAG hester)

Bilen har Camaro felger 225/ettellerannet-15

på originalt monte carlo understell.

Lurer du på noe så må du spørre litt mer spesifikk!

Fred, ut!

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.

Er Volvo-mann jeg, og har dessverre ikke peil på Chevy.

Har imidlertid innsett at jeg ønsker å møte våren med en tørst V8.

Tror denne bilen kan bli kul med et sett American Racing 17-tommere.

Ellers er jeg litt usikker på hva slags Amcar som egner seg for en nybegynner som er vant med 0.8 liter på mila og 80-liters tank. Må vel slutte med å kjøre over 20000km i året :-)

mvh

Joakim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bjaa

Er det den bilen som var premie i et amcar blad for en stund siden?

Nei, denne har ikke de stygge røde stripene og merker g slikt, mer stilren, og etter mitt syn betraktelig penere. Men klistremerker og slikt følger med.

Forsikring er rimelig, omtrent som en 240.

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Originally posted by HemiCuda

skulle ønske jeg dreit penger...

har allti hatt lyst på Monte Carlo.. de er bare så rå

1.5 liter på mila? ikke dumt...

240'n sluker jo nesten 2 liter på mila -_-

er dem noe behaglige og kjøre?

Den er god å kjøre.. 235 dekk hele veien rundt, og SS understell, så den ligger faktisk litt på veien, men den er meget behagelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider