Finken Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Hadde dette vært mulig og fått til? Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Hadde dette vært mulig og fått til? tror dette var oppe for 2-3mnd siden. har vel offroad.no da, fint offroad forum det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet April 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Offroad.no er et fint forum det. Men, her er det mange folk som sitter med mye kunnskap. Syns det virker som om mye av offroad folket ikke vil komme med nye løsninger og ideer, er en guru som har sagt at sånn og sånn er grommest og da er det ikke noe annet som gjelder. Og her på dette forumet veit jeg det er mange som sitter inne med kunnskap om mye rart og kan komme med mange innspill og råd. Hvorfor ikke bare slenge opp en Offroad tråd, er det ikke no liv der så er det vel bare og ta den vekk igjen da. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Ja, er jo bare å lage en Offroad tråd..på det aktuelle bilmerket eller på Annet bilrelatert :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet April 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Men, så er det jo sånn at ofte så er jo en Offroad bil sammensatt at motor og driverk ifra flere forskjellige biler. Litt vanskelig og forholde seg til en bil eller et merke da. Jeg har litt trua for et offroad forum. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 kom igjen da... synes hver gang noe endrer seg her at jeg hører om at nå er det flere brukere enn før... Offroad folket er jo ikke å skumle at vi må holde de borte? Offroad er jo også en egen sport akkurat som rally? Hvorfor ha rally forum?? hvorfor ikke offroad også? Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Kan ikke se noen grunn til at vi ikke skal ha det, nei. Vi har jo bilcross og slikt her fra før. Offroad har derfor nå eget forum under Bilsport :P Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Takker og bukker. Får håpe det blir noe aktivitet etterhvert. Skal ihvertfall opplyse de offroad interiserte jeg kjenner om at det har kommet et Offroad forum her. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg