Hayabuza Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Jeg mistet lappen for 8mnd siden og ble dømt til 20mnd uten lapp for fart. er det noen her som har søkt eller har noe nytting info til meg ang. dette? Hva jeg bør skrive, hva de ser på osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 ingen som har noe tips til meg? ingen som har søkt om å få igjen lappen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Dæven, hvor fort var dette? Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flendis Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Dette har blitt tatt opp så sinnsykt mange ganger før her.. Siter Volvo for life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Skriv en anke, og se om du får tatt opp saken din på nytt. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Ikke bli sinna. Men hvis du er så lite smart å kjører for fort.. Så stå for det du har gjort.. Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Synes du ikke det er litt tidlig å søke om dette før du har tatt minst halve straffen din? Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 anke innsendt i går... Har ikke vært i rettssak enda, og jeg har veeldig lyst til å inn i en rettssak med advokat og hele pakka, for å få ALLE fakta på bordet. Ikke bare det den ene politimannen hevder å ha sett på en kilometers avstand. + at nøkelvitnet i saken ikke er like troverdi lenger.(merk:fartsovertredelse med førerkortbeslag til følge) Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 anke innsendt i går...Har ikke vært i rettssak enda, og jeg har veeldig lyst til å inn i en rettssak med advokat og hele pakka, for å få ALLE fakta på bordet. Ikke bare det den ene politimannen hevder å ha sett på en kilometers avstand. + at nøkelvitnet i saken ikke er like troverdi lenger.(merk:fartsovertredelse med førerkortbeslag til følge) Akkurat som deg;) Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Kontakt en advokat, så sender han for deg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Dette har blitt tatt opp så sinnsykt mange ganger før her.. Har du noen link til lignende tråder da? søkte men fant ikke noe. Ikke bli sinna. Men hvis du er så lite smart å kjører for fort.. Så stå for det du har gjort.. Du er altså moralens vokter og har aldri gjort noe galt? yezda bullshit anke innsendt i går...Har ikke vært i rettssak enda, og jeg har veeldig lyst til å inn i en rettssak med advokat og hele pakka, for å få ALLE fakta på bordet. Ikke bare det den ene politimannen hevder å ha sett på en kilometers avstand. + at nøkelvitnet i saken ikke er like troverdi lenger.(merk:fartsovertredelse med førerkortbeslag til følge) Har vært i retten og alt det der pisset.. har vært i buret også.. får neppe tatt opp saken. jeg kjørte for fort uansett. Kontakt en advokat, så sender han for deg:) Har du navn på noen advokater som har trafikk som spesialfelt? evt. noen andre der ute som har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muner Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 et spørsmaål om lappen, det har gått 6mnd siden jeg mistet lappen på lørdag og skal da få den tilbake, er det bare for meg å gå ned på politistasjonen på lørdag og hente den da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 et spørsmaål om lappen, det har gått 6mnd siden jeg mistet lappen på lørdag og skal da få den tilbake, er det bare for meg å gå ned på politistasjonen på lørdag og hente den da? Mister man den mer en 6mnd så må man kjøre opp og ta ny teori prøve. usikker på om man må dette når man har mistet den i akkurat 6mnd.. men hvis du ikke trenger det så tror jeg den skal komme rekomandert i posten.. da er den sikkert på postkontoret på fredag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muner Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 ok, takk ska du ha :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-magic Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 du må nok ta opp igjen førerprøve og teorien når det har gått akkurat 6 mnd har det derimot gått 5 mnd og 29 dager elns så slipper du så sant du ikke har prøvetid (2 år etter du har tatt førerkortet) Siter 1970 mercedes 250 ce 1970 ford torino 429 1972 chevrolet el camino 1973 opel manta a 1900 sr 1982 mercedes 380 se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg