Evisu Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 hmm.. jeg kjørte over en ganske stygg humpel idag.. og etter det, syntes jeg det begynte å knirke litt i forstillinga.. tannstangen min er allerede gåen, lekker hydralikkolje, dette blir fikset snart.. kan knirkingen ha noe med tannstangen å gjøre, eller kan det være noe annet i forstillingen jeg har ødelagt? Jeg skrapet da altså nedi humpelen, 2 skrapemerker i asfalten, cirka 15-20cm fra hverandre.. Kan dette være bærearmene som har fått en skade? Har også fått med meg at foringene kan knirke litt når det er kaldt, og jau, det er grisekaldt ute! brrr! Håper på svar :) Siter -94 VW Polo 1,3 -99 VW Golf IV 1,9 TDI (solgt) -92 VW Polo G40 (solgt) -83 VW Polo 1,1 (vinterbil, vraket) -95 Audi A4 1,8 Turbo (solgt) -87 Peugeot 205 GTI 1,9 (solgt) -87 Peugeot 205 XR 1,3 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Det er nok det vanlige som starter på disse bilene.. Utslitte foringer eller kuler... Skikkelig skoda(70talls) kvalitet... blir nok skifte på min oxo... Jævlig kjipt og som regel så begynner alt å bli slitt samtidig... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AimPoint Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 var det ikke en Ford fyr som stod for den forstillinga på A4 95-96mod? hadde en 97mod, fikk endel knirking når jeg senka den, men det gikk seg til. men du skal ikke se bort ifra om du må bytte forstilling visst det ikke er gjort da? Siter Audi A4 1,8tq __________________________ x - Audi A4 1,8Turbo Avant x - Golf Mk1 1,8GTI x - Austin Mini 1275 GT Clubman x - Morris Mini 1000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Forstillinga har nok ikke ford hatt noe med å gjøre.. er en felles vag plattform... Felles for alle bilfabrikanter er at alle skal skylde på noe.. Er rett og slett en god kunstruksjon med for billige deler.. Har vært 8 endringer på bærearmene.. Så skyld ikke på ford... Selv om det er bytta engang så kan det bli veldig fort utslitt hvis en kjører mye på ujevn vei.. Rekorden her på as bil(vag gjøvik) er 6000 km..... BRA? Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Dessuten så tviler jeg på at en fra ford plutselig jobber hos vag! Mens han er ansatt i ford.. Høres lite sannsynlig ut. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw_power Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 skift frermre neddre bære arm på den siden det knirker.. hilsen oss hos vag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 KNIRKER det? eller KLONKER det? :) hehe.. Min KLONKET det i.. skiftet to "linkarmer" og bilen er så god som ny igjen. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Originally posted by vw_power skift frermre neddre bære arm på den siden det knirker.. hilsen oss hos vag. På min var det bakre nedre. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 ah.. endelig ferdig.. skiftet hver eneste jævla arm nå... stille og godt.:) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg