Gå til innhold

Knirking i forstillinga

Ranger emnet

Evisu

Anbefalte innlegg

hmm.. jeg kjørte over en ganske stygg humpel idag.. og etter det, syntes jeg det begynte å knirke litt i forstillinga.. tannstangen min er allerede gåen, lekker hydralikkolje, dette blir fikset snart.. kan knirkingen ha noe med tannstangen å gjøre, eller kan det være noe annet i forstillingen jeg har ødelagt?

Jeg skrapet da altså nedi humpelen, 2 skrapemerker i asfalten, cirka 15-20cm fra hverandre..

Kan dette være bærearmene som har fått en skade?

Har også fått med meg at foringene kan knirke litt når det er kaldt, og jau, det er grisekaldt ute! brrr!

Håper på svar :)

-94 VW Polo 1,3

-99 VW Golf IV 1,9 TDI (solgt)

-92 VW Polo G40 (solgt)

-83 VW Polo 1,1 (vinterbil, vraket)

-95 Audi A4 1,8 Turbo (solgt)

-87 Peugeot 205 GTI 1,9 (solgt)

-87 Peugeot 205 XR 1,3 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det ikke en Ford fyr som stod for den forstillinga på A4 95-96mod? hadde en 97mod, fikk endel knirking når jeg senka den, men det gikk seg til. men du skal ikke se bort ifra om du må bytte forstilling visst det ikke er gjort da?

Audi A4 1,8tq

x - Audi A4 1,8Turbo Avant

x - Golf Mk1 1,8GTI

x - Austin Mini 1275 GT Clubman

x - Morris Mini 1000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstillinga har nok ikke ford hatt noe med å gjøre.. er en felles vag plattform... Felles for alle bilfabrikanter er at alle skal skylde på noe.. Er rett og slett en god kunstruksjon med for billige deler..

Har vært 8 endringer på bærearmene.. Så skyld ikke på ford...

Selv om det er bytta engang så kan det bli veldig fort utslitt hvis en kjører mye på ujevn vei.. Rekorden her på as bil(vag gjøvik) er 6000 km..... BRA?

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Originally posted by vw_power

skift frermre neddre bære arm på den siden det knirker..

hilsen oss hos vag.

På min var det bakre nedre.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider