Gå til innhold

Trondheim: Tvungen Teknisk kontroll ikveld, Lørdag?

Ranger emnet

vidder

Anbefalte innlegg

Ser ut som 'tilsynet benytter seg av vårværet og har satt opp teknisk kontroll ikveld.

Kjørte forbi en Politi-MC med en del biler på slep etter seg på god vei mot nidarvoll og trondheim trafikkstasjon, samt at alle porter var åpne ved statens vegvesen på nidarvoll da jeg kjørte forbi der. Parkeringsplassen var full av biler i kø på vei inn..

Kan ikke skjønne annet en at det var teknisk kontroll som foregikk, noen som vet noe mer?

Gadd ikke å utfordre skjebnen, så jeg kjørte hjem til den trygge garasjen min. ikke verd å vite hva de kan finne på å pirke på i en sånn kontroll. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så blandt annet en oransje Opel Calibra bli huka inn av en mc, muuligheter for at han har kommet noe fort.'

Sto generelt en del biler utenfor biltilsynet når vi kjørte forbi i to-tida, og tomt for biler resten av byen..

Var ganske sikker på at jeg så den Calibraen inne i hallen da jeg kjørte forbi der.. ;) Virker som flesteparten tok tidlig kveld ja, ryktet spredte seg fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stod ganske lenge ( i poloen til muttern ) på shell bilbyen/expert/bortom innkjøringa til tvilstrangsynet og så på de stakkarne som ble taua inn.. var for det meste senka biler med felger som ble huka.. satset ikke å dra med ventoen/golfen til fruen selv.. :P ryktet spredde seg fort ja..

- 92 Vento 1.8

- 88 Golf2 GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Synes det er helt greit at de kjører slike kontroller, MEN, og et stort MEN, for og beholde det lille de har igjen av respekt fra ungdommer og andre billister, så burde de fokusere på grove feil, ikke at man mangler et tuv papir, eller noe annet dill, men heller at de gikk inn for og luke ut de grove feilene som gjennomrustete oppheng, livsfarlige bremser osv. det er min mening om slike kontroller iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man tuv på senking osv er det ikke no problem. Synes det er bra at de slår ned på kappa fjære og sånne ting.

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider