lowrider Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 12-13 mai braker det løs med årets første stevne på Gardermoen. Flere store team fra inn og utland skal benytte Right On Spring Nat`s til å teste sine kjøretøy foran sesongen. Du får b.la. se: PRO MOD, FUNNY CAR, TOP SPORTMANN og SUPER TWIN TOP FUEL BIKE I tillegg blir det NM-runde på bil, Legal Racing, bil og MC utstilling, kiosk, sprudlevann og handlegate. Right On Spring Nat`s vil tilby førere å kjøre Legal Racing (Street Legal, gatebilløp over 402 meter). Engangslisenser både på bil og MC fåes kjøpt på banen. Da kan du kjøre hele helga for 650,- inkludert inngang til en "mekker". Det vil være lisenskurs 11. og 12. mai. Vi oppfordrer førere til å ta lisens, noe som både er billigere på sikt, og gir en bedre mulighet til å kjøre flere race. Påmeldingen til lisenskurs ligger ute på http://www.ndrg.no Teorikurset går fredag. Oppkjøringen er planlagt mellom 09.00 og 11.00 lørdag. Mer informasjon ligger under terminlista. For de som skal ta lisens på juniordragster, går eget kurs på banen lørdag formiddag Direkte etterpå lisenskjøringen lørdag, fyrer vi i gang med årets første dragracestevnet 2007. Løpet starter lørdag 11.oo og søndag 10.00 Gratis Tribune Parkering inne på området. Inngang kr. 150,- pr. dag Parkering kr. 30,- pr. dag. Barn under 15 år i følge med voksen: GRATIS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 pris på og kjøre en av dagene? eller må du betale for hele helga? er eventuelt 650,- for sjåfør, mekker og bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lowrider Skrevet April 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 pris på og kjøre en av dagene? eller må du betale for hele helga?er eventuelt 650,- for sjåfør, mekker og bil? Engangslisensen gjelder pr. arrangement og ikke pr. dag, så samma prisen uansett... Men husk å beholde armbåndet på for å slippe kluss med billettsalget dagen etter!:hellothere: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lowrider Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 NDRG venter masse spekulativ test i større klasser:m'm: Av sikkerhetsmessige grunner fører dette til at vi må stenge returline (den asfalterte vegen inn) for inn og ut kjøring mens løpet pågår! Vi anbefaler derfor dere som ønsker å stille ut bil eller sykkel å ankomme føre kl. 11.00 på lørdag og 10.00 på søndag. Den offisielle mønstringen med premiering er på søndag. Den alternative vegen inn er omveg men stort sett grei nok i sakte fart, men vil nok være plaget av endel støv:oohh Holder været blir det dritfett:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 kunne du lagt ut litt info ang regler, klasser osv? hvis været holder seg så kommer jeg nok og kjører, er det noe jeg må huske på? kommer nok ikke til og sette noen monstertider da jeg stiller med en clutch som ikke greier 4wd rivstarter så veldig godt.. men har lyst til og prøve og se hva den greier av slutthastigheter ivertfall! :-) ( burde kansje ikke planlegge og dra da de 3 siste gangene jeg har vært der for og kjøre har det regnet bort...:-( ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lowrider Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Enkle regler for legalracing: Skilter med riktige oblater og minimum 3punkts sele. Kabroilet må ha bøyle. Ellers vil det være en enkel teknisk kontroll som skal avdekke løse batteri, løse basskasser etc. Det er vel også satt en tid jeg ikke husker, som du ikke kan kjøre fortere enn... - er vel fælt få gatebilregga biler som har dette som problem:) Som jeg husker i farta er det vel delt opp i firehjulstrekk/bakhjulstrekk/fremhjulstrekk/V8 Noen løp er også klassene splitta på med eller uten snurre, men tror ikke det gjelder nå! Leiter du på ndrg.no så vil du finne passende linker og opplysninger om det meste!:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg