Gå til innhold

tüv papirer hos BT?!

Ranger emnet

Teigen

Anbefalte innlegg

Hei, vet ikke om dette kan hjelpe deg:

http://www.volvo-power.net/div/b6304/Ombygging%20Volvo%20242%20DL-214200595239.pdf

http://www.volvo-power.net/div/lesjofors.pdf

Kravene

Fjærer skal sitte spennt fast

Hjulstillingspapirer må fremvises

Om du fremdeles sliter, vet ejg om en som jobber som oversetter.

Men er merkelig om de kan kreve papirer på Norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt historier om dette her på BF før..

Ikke sikkert BT kan å lese tall på tysk :p

Du kan lever Godkjenningspapirene på tysk, de kan kreve at dette skal bli oversatt til Norsk. Men dette kan du få de til å gjøre. prosessen er da at de sender TUV papirene til sin saksbehandler og dette tar lang tid.

var dette som skjedde meg,

|Teamsideways|[CREW]

`90 Vw Golf -Solgt-

`96 Honda Civic -Solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan ikke kreve å få de på norsk, jeg har og vært igjennom dette før, da var det i Fredrikstad, var og fikk godkjennt en Primera (P10) byggd om til turbo, da sa han på BT at jeg måtte komme med papirene på norsk, jeg tok kontakt med BT i Oslo, de sa at jeg bare skulle levere papirene inn i Fr.stad så skulle jeg bare hennvise til en kar i Oslo og da gikk det helt greit, det er bare noen som prøver seg fordi de ikke kan tysk og skal være vanskelig...

-01 V40 1,8i -Bruksbilen-

-86 245 -Prosjektbilen-

-80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet-

Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider