Reodor F Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Et tyngre svinghjul vil nok ikke øke motorens dreiemoment med så mye som en eneste Nm. Har du vurdert å endre utvekslingen i akslene? Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet April 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Et tyngre svinghjul vil nok ikke øke motorens dreiemoment med så mye som en eneste Nm. Har du vurdert å endre utvekslingen i akslene? har gjort det.. har vel 1:89 i slutt uveksling i laveste serie nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Kanskje du burde bytte til B230K med annen forgasser? Den har mye moment og supersnill kam. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet April 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Kanskje du burde bytte til B230K med annen forgasser? Den har mye moment og supersnill kam.nei.. vil ha den gammle gode B20`n.. har investert i innsprut til den nå.. er heller ingen av forgasserne som liker seg særlig i terrenget! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Sprut øker effektiviteten til innsugningssystemet og bidrar til å øke fyllingsgraden, så det er jo bra. Hva slag bil sitter den i forresten? Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet April 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Sprut øker effektiviteten til innsugningssystemet og bidrar til å øke fyllingsgraden, så det er jo bra. Hva slag bil sitter den i forresten?En zuki med hi lux aksler å div stasj:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Du burde nok flyttet denne tråden til teknisk eller noe slikt... ;) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Karijord Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Finn deg en P Kam fra en båt motor der har du dreimoment Kam alle de andre kamene til volvo laget for bil og der er NM høyt oppe i registert men en båt motor levere 130 hk med P kam og dobble su gassere og det på et meget lavt turtall Siter 76mod 242 bus bil 82mod 242 /prosjekt STOR sugis. 95mod 940 d24tic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet April 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 noen som vet om clutch disken passer overens fra m45\47? er D kam noe særlig da? har valget mellom K,D og R kam nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet April 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Et tyngre svinghjul vil nok ikke øke motorens dreiemoment med så mye som en eneste Nm.QUOTE] Tåler vel mere før den kveles med tyngre svinghjul? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Karijord Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 noen som vet om clutch disken passer overens fra m45\47? er D kam noe særlig da? har valget mellom K,D og R kam nå. D og K er insprut kammer, en R kam en vass trim /turtalls kam ikke egnet til dit bruk. Siter 76mod 242 bus bil 82mod 242 /prosjekt STOR sugis. 95mod 940 d24tic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet April 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 D og K er insprut kammer, en R kam en vass trim /turtalls kam ikke egnet til dit bruk. oki.. da bruker jeg K kamen intil vidre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Karijord Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 P std kamaxel för marint bruk. Bra vridmoment. 1350:- det er det KG selger de for http://www.kgtrimning.com Siter 76mod 242 bus bil 82mod 242 /prosjekt STOR sugis. 95mod 940 d24tic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Et tyngre svinghjul vil nok ikke øke motorens dreiemoment med så mye som en eneste Nm.QUOTE] Tåler vel mere før den kveles med tyngre svinghjul? På tomgang og svært lave turtall vil tregheten i svinghjulsmassen avgi litt energi til den roterende bevegelsen mellom arbeidstaktene. Men på et eller annet tidspunkt må det få tilført den samme energien. Hva er arbeidsturtallet ditt ved trial da? I Formel 1 har de ikke svinghjul i det hele tatt... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 86mm marine veivstaker passer i b20 me litt mods.. og husker ikke helt åssen stempler som ble brukt men kan skjekkes opp vis du er intresert.. denne ble vertfall drit sterk å står i en bilcrossbil.. Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.