Gå til innhold

er det i det helen tatt mulig å godkjenne volvo cab?

Ranger emnet

David_G

Anbefalte innlegg

jeg har nå i sikkert 3-4 år gått å hatt lyst å laga meg en 740 cab. når jeg bodde i sverige var det en der som hadde en godkjent 740 cab. men er dette mulig i norge? hvis det ikke er lov å lage en sjøl går det da å importere en ferdig bygga å godkjent svensk 740 cab? hørte på bt her nede for et par år siden å da sa dem nei men nede på bt her er dem så trangsynte så jeg faen aldrig har sett makan... men hørte noe om at de var noe nytt system for ombygnationer av bil i norge? så er det noen som har noen viten om det jeg skreiv over her nå?

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.....cab er tøfft det....men er garanter ikke lov i norge..siden taket er en bærende del av bilen......er 100% sikker på at du ikke kan bygge en i norge....men å importere en ferdig bygd er kanskje mulig.....men tviler på det også...

Volvo 945Lt..

Volvo 745Tic..solgt Volvo 740Gl..vrak

Volvo 740Tic..solgt

Opel Omega 3000..høggd

Opel Omega 3000..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja..er jo fullt mulig å stive den like godt opp i gjenn.....men som sagt trangsynte BT er ikke lett å ha med å gjør, dem mener at dem veit best og selv om du gjør bilen like stiv og sikker..så er det ikke godt nokk....eneste sted det er lovlig å gjøre slikt er vell biler til bane bruk og liggnedne...er nokk ikke lov desverre...

Volvo 945Lt..

Volvo 740Tic..solgt

Opel Omega 3000..høggd

Opel Omega 3000..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis en fra bt følger bygginga hele vegen, og det er godkjente folk som sveiser og stiver så bør da ikke det være noe problem? er da værre bygg en en740 cab som er blitt godkjent

Corolla GT twincam

[x]Subaru impreza GT (en slik bil SKAL jeg ha igjen!)

[x]Corolla 1300 "gti" R.I.P

[x] passat g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tviler fortsatt på at det er lov....norger er bare så jævla firkanta...selv om en kar følger med hele veien....så er det nokk ikke lov....det handler ikke om hva som er sikkert og mulig hos BT....men hva som lovlig...og er 99& sikker på at det ikke lov....er vell en grunn til at man ikke ser en sånn cab på veien..

Volvo 945Lt..

Volvo 740Tic..solgt

Opel Omega 3000..høggd

Opel Omega 3000..

Lenke til kommentar
Del på andre sider