Gå til innhold

945 turbo Stjålet og vraket :(

Ranger emnet

Trond D

Anbefalte innlegg

• Svar 303
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm... merkli det da, for i min er det de sikringe som sitter rett bak askebegeret, langs med dashen om du skjønner? de andre sitter jo på langs med bilen, å abs sikringen sitter på tvers... er 4 sikringer der, å den ene er abs, men er ikke sikker på hvilken!

men rart att det ikke står på askebegeret!

Det finnes 2 typer biler: NYE og GAMLE VOLVO`r

Volvo 945 Turbo, Team Long Roof Racing:)

x - Volvo 240 GL

x - Volvo 240 DL, ble TIC

x - Volvo 245 LRR(Long Roof Racing)

x - Volvo 740 GLE automat (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser mann lakk skadene på bakluka. Som tidligere nevt tok jeg lakkrens å bona bakluka og baksjkermen, du ser god forskjell.

DSC02776.jpg

DSC02775.jpg

DSC02778.jpg

Leste nettopp i instruksjonsboka å der sto det at abs-en er på sikring 24. Må nesten teste dette en dag:)

96 Volvo 945 B230ft

94 Volvo 945 B230ft (vraka)

88-89 Volvo 740 B230f (solgt)

Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja hørte det:p va ute en tur i kveld med et par 14" stål felger..har et sett t. men hvis d e lov, så må du bare ha me mer hjul! fint hvis du kan ha me, siden du kjøre vagn. sleppe eg å ha driden i bagsete... hehe må ha me kamera og, va vist bare stillestående så va lov. blir GREIT me røyg då;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja hørte det:p va ute en tur i kveld med et par 14" stål felger..har et sett t. men hvis d e lov, så må du bare ha me mer hjul! fint hvis du kan ha me, siden du kjøre vagn. sleppe eg å ha driden i bagsete... hehe må ha me kamera og, va vist bare stillestående så va lov. blir GREIT me røyg då;)

Sto ikkje någe om det hva stillestående eller ei. Men uansett så tar eg med ein 4 stk. så du kan få laga røyg. Vil ikkje gjør det med min...regreima e ikkje bytte siden 81000km, nå e den på 174 000 km....

96 Volvo 945 B230ft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg og b230ft testa å burne uten abs, det gikk ikke. Først dau jeg bilen siden det ikke gikk på 3500 omdreininger, så prøvde jeg på 4,5-5 men det gikk heller ikke. På tide med ny clutsj :)

96 Volvo 945 B230ft

Lenke til kommentar
Del på andre sider