Gå til innhold

Dobbel Sub hjelp.

Ranger emnet

XaReX

Anbefalte innlegg

Men men, da går jeg for denne løsningen.

Men hva mener dere om strøm til dette, greier bilen min å dra dette med orginal dynamo og batteri?

eller bør jeg bytte til evt noe kraftigere?

Bilen skal drive dette:

2X Pioneer 3004slp

1X dynaBel BF 7501

1X dynaBel BF 0804

2 stk JBL Decade 6x9"

Bilen min er en Opel Astra 1994 model.

Gjerne forslag om tykkelse på strøm og jordingskabel også ;-)

Skal legge ut bilder etc, når jeg får alt og skal begynne å montere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men men, da går jeg for denne løsningen.

Men hva mener dere om strøm til dette, greier bilen min å dra dette med orginal dynamo og batteri?

eller bør jeg bytte til evt noe kraftigere?

Bilen skal drive dette:

2X Pioneer 3004slp

1X dynaBel BF 7501

1X dynaBel BF 0804

2 stk JBL Decade 6x9"

Bilen min er en Opel Astra 1994 model.

Gjerne forslag om tykkelse på strøm og jordingskabel også ;-)

Skal legge ut bilder etc, når jeg får alt og skal begynne å montere :-)

Jeg har selv dynaBel BF 7501,og du trenger ikke all verdens med strøm for å få liv i den :) Men det vil jo helt klart bli best om du følger tipsene du får da.Jeg har for tiden orginal dynamo,et råttent gele batteri (varta) som ikke er spesielt kraftig samt 50kvmm kabler.Har spenningsfall,men veldig lite.

1xStroker 15" (+BF7501)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Det holder nok, men gå for dynabelln, POWER i massevis ;)

Anbefaler virkelig den dynabel BF7501 og 2 pioneer subber, koblet i 1Ohm! det funker ;)

Ja, for de nye dynaBel forsterkera er utrolig størmsterke å tåler MYE belastning. Så der får du mye for penga:)

To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har peil på hva som spiller best av 2 stk pioneer TS-W307D2(eller 306DVC) og 1 stk TS-W3004SPL?

uten tvil 2 stk ts-w306dvc eller 307 da...hadda ts-w306dvc før og spiller sinnsykt bra til prisen, bedre enn en 3004spl...

Audi A4 Avant 99mod - Pioneer AVH-3100DVD - Dynabel 1.850 - RE SX 10D4 x2 - Elemental Designs niNe.5

Lenke til kommentar
Del på andre sider