volvo7-9 Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 når Ac kompressoren slår inn når jeg kjører, blir det et lie rykk i bilen....forferdelig irriterende...er det noen som vet om det kan vere feil på kompressoren eller skal det vere sånn?? går en del krefter på starte kompresseoren sef... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 På 740en min så var det en del rykk ja. Er en del mindre på 850en jeg har nå. Men den skal jo ikke koble inn så veldig ofte da. Gjør den det kan det tyde på lite gass i systemet. Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo7-9 Skrevet April 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 har sjekka gassen, er som det skal...hva annet kan det evt. vere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Den tar så mye effekt at det skal ikke forundre meg at det rykker i bilen. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo7-9 Skrevet April 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 sant det...irriterende ihverfall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 når Ac kompressoren slår inn når jeg kjører, blir det et lie rykk i bilen....forferdelig irriterende...er det noen som vet om det kan vere feil på kompressoren eller skal det vere sånn?? går en del krefter på starte kompresseoren sef... Det er bare fordi disse jævla volvomotorene ikke eier dreiemoment... :D Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 er sånn i min 960 også.. men skal ha den på ac service denne uka... får se om det blir bedre.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 jeg hører kun et klikk når AC-pumpa slår inn på 7,3literen min ;) Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cruicer Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Jeg har ikke opplevd noe rykk i bilen min. Siter Cruicer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo7-9 Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Er ikke mye rykk i på 960 nei...men jeg merker det i 940 jeg har.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Det har vel en del å si hva slags AC-kompressor man har, hvor "hardt" den kobler inn? Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Det har vel en del å si hva slags AC-kompressor man har, hvor "hardt" den kobler inn? En ac-kompressor kobler "hardt" inn uansett merke... Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Er ikke mye rykk i på 960 nei...men jeg merker det i 940 jeg har.. naturlig nok da 6'eren har endel mer dreiemoment på lavt turtall :) Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Nå har jeg akkurat hentet bilen fra ac service.. må si at anlegget fungerer mye bedre. Ac kompressorn kobler seg ikke inn så ofte... var verdt 1875 eller hva det kosta.. :) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Nå har jeg akkurat hentet bilen fra ac service.. må si at anlegget fungerer mye bedre. Ac kompressorn kobler seg ikke inn så ofte... var verdt 1875 eller hva det kosta.. :) Det er fordi de har fyllt anlegget med riktig mengde gass :) Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg