Gå til innhold

Gatebiltreffet 2007 Harstad - 26. mai

Ranger emnet

NSXer

Anbefalte innlegg

Lørdag 26. mai kl. 1300-1600 er det igjen klart for Gatebiltreffet i Harstad. Det blir en deltakeravgift på kr. 50,- per bil.

I år flytter vi oss litt nærmere sentrum, til Biltilsynets område rett over veien fra Kanebogen senter. Innkjøring ved Elkjøp og det vil bli godt skiltet.

Det blir en del aktiviteter også i år: Smått&Rått stiller med sine leketøy for store og små, det blir R/C Dragracing (satser på et par klasser med elektriske og fuel), Elkjøp har lovet at de har gode tilbud og vil lage litt aktivitet, vi jobber med å få en ekspert på vask og polering til å vise oss noen tricks. Andre gode forslag mottas med takk!

I tillegg blir det mulighet til å få kjøpt en matbit og litt drikke til skammelig lave priser.

Vi oppfordrer også til at de som har deler til overs etter vinterprosjektene, tar med delene og selger på treffet. Det blir altså mulighet for en liten SwapMeet. For den som ikke er helt ferdige med sitt prosjekt, blir det kanskje noen godbiter til salgs.Kun de som deltar, har stemmerett.

Vi kårer vinnere i Beste ICE, beste styling/lakk, fineste motorrom og deltakernes favorittbil. Mulig det blir noe til, vi får se..

Treffet er åpent og gratis for publikum.

Arrangører er som vanlig Harstad Hot Wheels og Club Honda-folkene bak Arctic Street Meet.

Oppfordrer alle til å spre informasjon og de som kan klistre plakater i nærområdet sitt, må gjerne sende meg en PM med navn og adresse så skal jeg få sendt avgårde noen så snart de er ferdige fra trykken.

PS. Tok litt lang tid å få svar fra Biltilsynet om leie av plassen, så derfor litt sen posting. Vi har lovet å rydde opp alt og ikke legge igjen gummi på plassen. Da er det kroken på døra neste gang.

Ha en Hondaopplevelse hver dag!

Jon

86 Acura Integra RS, 91 Honda NSX, 04 Honda Accord Tourer i-CTDi Executive, 82 Honda Prelude, 05 Volvo V50 2.0D, 72 Honda N600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det blir en deltakeravgift på kr. 50,- per bil. Kun de som deltar, har stemmerett. Vi kårer vinnere i Beste ICE, beste styling/lakk, fineste motorrom og deltakernes favorittbil. Mulig det blir noe til, vi får se..

Treffet er åpent og gratis for publikum.

Det blir ikke DB-drag, bass-drag elns.

Klokkeslettet er fra 13-1600 (har også oppdatert første posten)

Er det noen klubber som har lyst til å få egne plasser, så send meg en PM med antall og om dere har med telt etc.

Vi vil svært gjerne at merkeklubbene har sine egne stands og/eller småarrangementer underveis.

Jon

86 Acura Integra RS, 91 Honda NSX, 04 Honda Accord Tourer i-CTDi Executive, 82 Honda Prelude, 05 Volvo V50 2.0D, 72 Honda N600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her i Danmark og trenger litt hjelp med printing og opphenging av plakater.

Jeg er ikke hjemme før 20. mai og firmaet jeg har spurt om å skrive ut plakater, vil ikke svare på mailene mine.

Er det noen som kan skrive ut lokalt (Tromsø, Narvik, Troms innland, Finnsnes, Vesterålen...) og henge opp i nærområdet? Printe 10-15 stk i A4?

Sen meg en PM med e-postadresse så sender jeg over pdf.

Jon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer nok med mx5en iår også.. :) (denne gangen uten rød L i bakruta):P:P blir nok et brukbart gjeng fra finnsnes som kjører ilag bortover.. ;) meget bra treff dette der man treffer folk med samme lidenskap.. :)

et ønske er at det i tillegg til de vanlige prisene også kunne ha vært en publikumspris.. på alle treffa har jeg møtt publikum som har ønsket at det var en publikumspris itillegg til de andre prisene..

NSXer: kan godt henge opp litt plakater i midttroms, sender adressen min på pm.. :)

- 91 Mazda Mx5

- 97 Honda Civic Vti Rallye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en sånn "publikumspris" så er det lett at en "hjemmefavoritt" får mange stemmer. Det må jo være mer prestisje å vinne prisen for fineste bil hvor de som stiller ut har stemt deg fram?

Treffet er for gatebil-eiere og de vet hvilke detaljer som krever litt innsats for å få ordentlig.

Mail sendt, forresten.

Jon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mener det at publikum også bør involveres på et slikt treff.. mange personer er bilinteresserte men er enten for ung eller har ikke økonomi til å eie en bil de kan fare rundt på treff med.. derfor mener jeg at man bør ha en publikumspris selv om faren for at hjemmefavoritten kan stikke av med seieren er stor.. jeg vil at bilmiljøet i nordnorge skal oppleves som folkelig og ikke som en inneslutta eksklusiv gjeng der personer uten spesiell bil ikke er velkommen til å si sin mening.. jeg synes at et av målene med treffet bør være å få enda flere personer bilinteressert ved å gi de inspirasjon og vise at det er mulig å bygge en bil som er litt mer spesiell en naboens avensis.. ved å ha en publikumspris tror jeg at publikum føler at de er med på treffet selv om de ikke har bil selv.. forhåpentligvis kommer noen av publikummet tilbake neste år som deltaker med sin egen spesielle bil.. :)

med en publikumspris vil også bilbyggerne kunne få respons på byggene sine fra den vanlige mann i gata som kansje har andre meninger om hvordan ting bør gjøres enn oss som deltar på treffet..

om jeg hadde vunnet både en publikumspris og en "deltakerpris" på et sted langt unna hjemlige trakter må jeg nok innrømme at publikumsprisen hadde hatt høyest verdi for min del..

dette er på ingen måte kritikk av det dere gjør, for jeg synes at disse treffa er kjempeflotte slik som de er.. et av høydepunktene i nordnorge på sommeren. :)

- 91 Mazda Mx5

- 97 Honda Civic Vti Rallye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jon Are: Jeg tok med den friheten å poste info om treffet på Impreza Drivers Club Norway sitt forum. :) Kopierte ut fra denna tråden.

Vil også si at det kunne vært gøy med en publikumspris, men at den jeveste prisen var fra dem som betalte inngang. Den bør telle mest. Dette kan vi jo ta litt næremere opp, men det blir nok nette implementert på dette treffet. Kanskje på ASM? :)

Håper mange møter opp, dette blir gøy! :D

Ronny

-----------

Now: 94' Honda Civic VTi EG9

x: 00' S2000

x: 93' Civic VTi HB .::. -=Club Honda Norge=--=Arctic StreetMeet=- .::.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner en tilbakemelding fra klubbene om det ønskes egen plass på treffet og evt. hvor mange biler.

Vi er nesten klar med alle forberedelser og det er allerede påmeldt en god del biler.

Det blir som vanlig mange fine gavepremier sponset av diverse firmaer i Harstad. I tillegg skal totalt 14 pokaler + flere småpremier deles ut i ulike kategorier. Noe etter avstemming og resten med jury og etter innfallsmetoden. Det blir mulig å få kjøpt en matbit og litt drikke til meget hyggelige treff-priser.

Flere av byens bilforhandlere stiller med noen nybiler: Johnsen Bil (VW/Audi) 1-2 stk, Bil i Nor 1stk, Harstad Bilsalg (Opel) 1stk, Salminen (Mercedes) 1stk, Biltrend 1stk, Autonor 1stk, Ford/Honda 1-2stk

Det blir flere stands enn tidliger og sikkert med mange gode tilbud. Så langt har vi fått bekreftelse fra BB Racing, Kalles Bilpleie (som vi håper vil lære bort noen godtriks), Smått&Rått (som kjører konkurranser også), ambulansetjenesten kommer, Elkjøp stiller med premier og supre tilbud i butikken like ved treffet, Gjensidige stiller osv.. Vi venter fremdeles på svar fra flere bilutstyrsforretninger.

Det blir anledning for de som stiller ut til å ta med overskuddslageret av deler etter vinteren (SwapMeet) og vi setter opp en tavle ved grillen hvor man kan henge opp info om hva man selger (også biler...) og hvor man er på treffplassen. Annonseres også over speakertjenesten. Sikkert mulig å gjøre noen godkjøp her. Ta gjerne kontakt direkte med speaker hvis du vil ha noe annonsert.

Det blir R/C dragracing, så ta med din fjernstyrte bil. Vi inndeler i klasser når vi ser hva som stiller.

Og spre info om treffet til alle dere kjenner.

PS! Ingen publikumspris denne gangen men tar med tipset til neste treff.

Jon

Lenke til kommentar
Del på andre sider