Marvil Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Som noen sikkert har fått med seg, var det VW Audi-treff på Hadeland i går, og oppmøtet av forumets 3ere telte hele 4 stykker. :) Disse var Oleee, EspenS, Burny, samt meg selv, og i etterkant av treffet fikk vi med oss slemreke her på forumet på en liten photoshoot på Hadeland. :) En del hadde (mobil)kamera, så om folk har noe å legge ut, er dette stedet å gjøre det! :) Kan begynne med noen av mine, kommer flere; Så til det mange har venta på i årevis; Oppdaterte bilder av bilen til Oleee!! :P Takk igjen for et knall treff, var artig å hilse på folk! :) Regner med slemreke har en del fete bilder på lager! :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Pene bilder som vanlig, Marvil;) Og bilen til Oleeeeeeee overrasket meg veldig. Har lenge trodd at den var kjedelig og original, men det var den altså ikke. Pen MK3, Oleeeeeeeee:thumb Nydelig fanger. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 skam bra bilder! å fete biler:D får vel prøve å komme meg på treff i sommer jeg også da, kanskje jeg får være med på en sånn shoot:p Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slemreke Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 legger ut bildene jeg tok her og jeg da.. så ikke tråden før jeg la dem ut på den andre hadeland-tråden :) men her kommer dem hvertfall;) som sagt i den andre tråden er ikke alle bildene like fete som de vi tok inne i den siloen eller hva det var, menmen.. bilder er det ihvertfall :) Siter WWW.ANDREFOLKEDAL.COM [ ] 91' Golf mk2 GTi 16v ABF [x] 90' Golf mk2 vr6 [x] 83' Volvo 340 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slemreke Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Siter WWW.ANDREFOLKEDAL.COM [ ] 91' Golf mk2 GTi 16v ABF [x] 90' Golf mk2 vr6 [x] 83' Volvo 340 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slemreke Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Siter WWW.ANDREFOLKEDAL.COM [ ] 91' Golf mk2 GTi 16v ABF [x] 90' Golf mk2 vr6 [x] 83' Volvo 340 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Mange pene biler her :) Bilen til Oleee har forandret seg en del siden sist jeg så den. Var blitt skikkelig bra! Fått deg svarte felger og :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Og bilen til Oleeeeeeee overrasket meg veldig. Har lenge trodd at den var kjedelig og original, men det var den altså ikke. Pen MK3, Oleeeeeeeee:thumb Nydelig fanger. Tusen tusen takk! :thumb Har fått bra respons fra flere også..:) Bilen til Oleee har forandret seg en del siden sist jeg så den. Var blitt skikkelig bra! Fått deg svarte felger og :) Hehe, glemmer ikke den dagen vi møttes på Statoil på Lambern og gjorde hva? Hum, hehe...anyway...bilen har forandret seg siden den tid ja! :) Ble svarte felger til slutt gett, gadd ikke å "vente på deg"...neida..;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Hehe, glemmer ikke den dagen vi møttes på Statoil på Lambern og gjorde hva? Hum, hehe...anyway...bilen har forandret seg siden den tid ja! :) Ble svarte felger til slutt gett, gadd ikke å "vente på deg"...neida..;) Da vi sto og knota med de lysbryterne det? Var egentlig kulere enn mine de der da! Større også regner jeg med, mine var jo bare 15 (vinterfelger) Burde nesten tatt en nærmere titt en gang :) Du møter vel opp på flere biltreff i løpet av sesongen regner jeg med? Eller må jeg snoke rundt jobben din? hehe :watchout Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg