MR_Simba Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Har hatt siste dagene dette problemet: Når jeg velger bilforumet ut fra favorittene mine så er jeg utlogget..greit nok.. det skjer en gang iblandt.. men! siste 3 dagene har jeg fått til å logge på en gang.. Resten av gangen kommer dette opp "Takk for at du logger deg inn..." Så neste side hvor jeg blir videresendt er liksom samme påloggingssiden.. noen flere som kan teste ut å bekrefte dette som et problem eller er det noe jeg har missforstått og ikke fått med meg? Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Skjær det samme med meg, men vist du da bare trykker på "forum" så kommer du inn.. Og da er du pålogget:) Men er ganske irreterende så hadde jo vært fint og fått ordnet opp i det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet April 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Skjær det samme med meg, men vist du da bare trykker på "forum" så kommer du inn.. Og da er du pålogget:) Men er ganske irreterende så hadde jo vært fint og fått ordnet opp i det.. sjå der ja din luring:) nei men dette må fikses i henhold til nye stakkars medlemer:):phatyo Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Jeg har også slitt litt med det.. jeg bare lukker siden og går inn på nytt.. da fungerer det. Ofte!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 admin hallo:P? dette må no være et kjipt problem for nye folk på forumet iallefall..:assman any help to get?:well: Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Surfer dere på bilforumet.net eller bilforumet.no :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 heheheh..damn u:well: men da fikset det seg for min del..er litt sånn med gamle favoritter:crazysant: bare å logge sg på bilforumet.no...eller som han over sa..trykk FORUM øverst..så lagre det som favoritt så er det løst takker!! Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Fuck xD mye mulig.. Smart tenkt:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Skjer her og. Men er litt dumt å måtte trykke på forumknappen, når det er en tråd jeg skal lese. Må lete etter tråden etterpå, å det var ikke det som var meninga :P * bilforumet.no Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg